Κεφάλαιο 18

195 24 15
                                    

"Ίζαμπελ... Είσαι εξαφανισμένη εδώ και δύο μέρες... Πώς μου λες ότι δεν συμβαίνει τίποτα" μου λέει ο Τάιλερ.
"Τάιλερ... Είμαι σίγουρη ότι ο Ντέιμον σου έχει μιλήσει" του λέω.
"Δεν ήθελα να μου τα πει ο Ντέιμον... Ανησύχησα" μου λέει.
"Βλέπεις; Είμαι καλά.. σταμάτα τώρα" του λέω και αφού με αγκαλιάζει με φιλάει.
"Σ αγαπάω" μου λέει.
"Και εγώ"

________________

"Δεν μπορώ να την βρω πουθενά... Ο Τάιλερ λέει ότι δεν ξέρει πού είναι" λέει η Κάθριν.
"Πρέπει να την βρούμε...έχουμε και άλλα να κάνουμε... Δεν θα ασχοληθούμε για πολύ ακόμα με την μικρή μάγισσα" λέει ο Σαμ.
"Πώς θα την βρούμε... Ούτε μια άλλη μάγισσα δεν μπορεί να βοηθήσει ...δεν έχουμε τίποτα δικό της εδώ" λέει η Κάθριν.
"Κέιτ.. Τζον" λέει ο Σαμ.
"Μάλιστα" λένε.
"Βρείτε την... Και μην γυρίσετε πίσω αν δεν ξέρετε που είναι" λέει ο Σαμ.
"Μάλιστα  αφεντικό" λένε τα δύο αδέλφια και φεύγουν.
"Είσαι σίγουρος ότι μπορούν να βοηθήσουν;" Ρωτάει η Κάθριν.
"Είναι μάγοι... Θα ξέρουν τι πρέπει να κάνουν"

___________

Μεριά Ντέιμον

"Έλα τώρα Βάλερι...δεν θέλω να μιλήσω για την Ίζαμπελ" της λέω.
Δεν μπορώ να την καταλάβω.. δεν την ενοχλεί να ξέρει ότι είμαι ερωτευμένος με κάποια άλλη.
"Αν σου πω εγώ και που δεν ξέρεις θα μου πεις και εσύ για εκείνη;" Με ρωτάει.
"Εξαρτάται" της λέω.
"Όχι.. τώρα.. Υπόσχεση... Θα σου πω...και θα μου πεις" λέει και δίνουμε τα χέρια.
"Εντάξει" της λέω .
Είναι η πιο περίεργη κοπέλα που έχω γνωρίσει όλα αυτά τα 145 χρόνια που ζω.
"Και εγώ ήμουν ερωτευμένη με κάποιον και τον αγαπούσα πολύ... Ήταν φίλος μου... Δεν... Δεν του το είπα ποτέ.... Μέχρι που τον έχασα... Έφυγε... Αγάπησε άλλη και έφυγε μαζί της.." μου λέει.
Τελικά δεν είμαι ο μόνος που ζει έναν ανεκπλήρωτο έρωτα.
"Σειρά σου τώρα" μου λέει.
"Η Ίζαμπελ είναι η κοπέλα του αδερφού μου... Είμαι ερωτευμένος με την κοπέλα του αδερφού μου" της λέω.
"Οοο... Αυτό είναι άσχημο" μου λέει.
"Πολύ...από την μια δεν θέλω να το κάνω αυτό στον αδερφό μου αλλά από την άλλη την θέλω τόσο πολύ που δεν θέλω να την βλέπω μαζί του " της λέω.
"Ξέρει ότι..." Με ρωτάει
"Το ξέρει.... αλλά πάντα είναι ο Τάιλερ... Εγώ έρχομαι δεύτερος" της λέω.
"Μήπως να σε βοηθήσω να ξεχαστείς λίγο" μου λέει και με πλησιάζει.
"Δεν είναι κακή ιδέα" της λέω και με φιλάει. Μείναμε λίγη ώρα μαζί και μετά έφυγε για την δουλειά... Εγώ γύρισα στο σπίτι. Μάλλον δεν ήταν κανείς εδώ.. Δεν άκουγα τίποτα... Ανέβηκα πάνω για πάω στο δωμάτιο και τότε άκουσα τον Τάιλερ.. Μπήκα στο δωμάτιο του και τους είδα μαζί... Στο κρεβάτι.

Μεριά Ίζαμπελ

"Ντέιμον.." λέω και σκεπάζομαι.
Αυτό δεν είναι καθόλου καλό.
"Συγγνώμη δεν ήξερα ότι θα σε βρω εδώ... Και μάλιστα έτσι" λέει ο Ντέιμον.
"Χτυπάμε και μια πόρτα αδερφέ" λέει ο Τάιλερ.
"Ξέρετε κάτι..εγώ λέω να πηγαίνω" λέω και βάζω τα ρούχα μου.
"Μα γιατί; Μια χαρά δε περνάμε... Εγώ το διασκεδάζω" λέει ο Ντέιμον.
"Σκάσε Ντέιμον" λέει ο Τάιλερ.
"Τα λέμε" λέω στον Τάιλερ και φεύγω.
Καθώς κατέβαινα με σταματάει ο Ντέιμον
"Το διαδξεδαζεθς έτσι;"με ρωτάει.
"Δεν σε καταλαβαίνω" του λεω.
"Κοιμήθηκες με τον αδερφό μου" λέει.
"Και ποιο είναι το πρόβλημα.... είμαστε μαζί.." του λέω.
"Πώς το έκανες αυτό μετά από αυτό που έγινε μεταξύ μας;" Με ρωτάει..
"Ντέιμον ότι έγινε μεταξύ μας έμεινε πίσω... Δεν έγινε ποτέ" του λέω.
"Σωστά... Είσαι πολύ καλή στο να ξεχνάς πράγματα" μου λέει.
"Ντέιμον ποιο είναι το πρόβλημα σου... Σου είπα εγώ κάτι που κοιμάσαι με την Βάλερι;" Τον ρωτάω.
"Αυτό είναι το θέμα... Εγώ είμαι με την Βάλερι εξαιτίας σου... κοιμάμαι με την Βάλερι για να σε ξεχάσω... Ενώ εσύ το κάνεις επειδή το θες... Εμένα με ρώτησες αν θέλω να είμαι με άλλη; Με ρώτησες αν μπορώ να είμαι με άλλη;" Μου λέει..
"Δεν περνάς και άσχημα" του λέω.
"Ναι περνάω... Πολύ άσχημα και φταις εσύ" μου λέει.
"Δεν σου είπε κανείς να με αγαπήσεις" του λέω.
"Συγγνώμη την επόμενη φορά θα το σχεδιάσω πρώτα" μου λέει.
"Ξέχασε το Ντέιμον... Εμείς οι δυο δεν θα είμαστε μαζί... " Του λέω.
"Ναι... φυσικά... Πάντα μπαίνει μπροστά ο Τάιλερ... Ο Τάιλερ και ο Τάιλερ.... Αν ήσουν έστω και μια φορά ειλικρινής μαζί μου θα παραδεχόσουν ότι οτιδήποτε περάσαμε μαζί σου άρεσε... Αλλά βάζεις πάντα τον Τάιλερ πάνω από όλα" μου λέει.
"Δεν θα συνεχίσω να μιλάω μαζί σου για αυτό .. τον Τάιλερ τον αγαπάω... Και εσύ καλύτερα να μείνεις μακριά μου... Όπως θα μείνω και εγώ"

______________________________________________

Χευ

Τι κάνετε;

Αυτό είναι το κεφάλαιο.

Σκληρά λόγια ανάμεσα στον Ντέιμον και την Ίζαμπελ.

Τι λέτε να σημαίνει όλο αυτό;

Μήπως όντως η Ίζαμπελ έχει αισθήματα για τον Ντέιμον;

Ελπίζω να σας άρεσε.

Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

The Vampires [Book 2]Where stories live. Discover now