Μεριά Ίζαμπελ
Το ξόρκι δεν έπιασε... Ήμαστε στους δρόμους δύο μέρες προσπαθώντας να βρούμε μια άκρη. Είμαστε στην Νέα Υόρκη και ψάχνουμε την Κάθριν.
"Έχεις καμία ιδέα για το που μπορούμε να την βρούμε;" Ρωτάω τον Ντέιμον.
"Για την Κάθριν μιλάμε.... Ξέρει πάντα να καλύπτει τα ίχνη της" μου λέει.
"Την ξέρεις όμως Ντέιμον.... Κάτι θα μπορείς να κάνεις για να την βρεις" του λέω.
"Ναι όντως υπάρχει ένα μέρος που μπορούμε να την βρούμε" λέει.
"Ωραία... πάμε" του λέω.
"Αλλά αυτό ακριβώς... Δεν θα πάμε...θα πάω" λέει.
"Όχι δεν κατάλαβες... είμαστε μαζί σε αυτό.... Μαζί θα πάμε.... Δεν θα δε αφήσω μόνο σου" του λέω.
"Σε παρακαλώ.... Η Κάθριν είναι επικίνδυνη και τρέλα ερωτευμένη με τον Τάιλερ... Αν σε βρει... Σε σκότωσε... Τόσο απλά" μου λέει.
"Μπορώ να προστατεύσω τον εαυτό μου" του λέω.
"Νομίζεις ότι εισις τόσο δυνατή ώστε να τα βάλεις με την Κάθριν;"Μεριά Ντέιμον
Στην πραγματικότητα πιστεύω ότι είναι πολύ ικανή για να τα βάλει μαζί της... Αλλά δεν πρέπει να έρθει... Δεν γίνεται... Δεν πρέπει να την δει... Ούτε και εκείνη πρέπει να δει την Ίζαμπελ.
"Σε παρακαλώ κάνε ότι σου λέω...και μείνε εδώ.... Στο αυτοκίνητο... μέχρι να γυρίσω" της λέω.
"Δεν θέλω να μείνω εδώ...σε παρακαλώ Ντέιμον" μου λέει.
"Μείνε...και μην κάνεις καμιά βλακεία... Θα γυρίσω γρήγορα" της λέω και φεύγω.
Δεν μπορούσα να την υποβάλλω σε αυτό... Όλα θα γίνουν στην ώρα τουςΜεριά Ίζαμπελ
Κάτι πρέπει να κάνω δεν μπορώ να μείνω εδώ και να μην κάνω τίποτα ενώ ξέρω ότι ο Ντέιμον είναι εκεί έξω και ψάχνει για μια τρελή που έχει τον αδερφό του..Κάτι πρέπει κάνω... Σκέφτηκα να ανοίξω το βιβλίο με τα ξόρκια μου... Αν δεν μπορώ να πάω.... τουλάχιστον να δω αν μπορώ από εδώ να τον ελέγξω...να δω αν είναι καλά. Καθώς έψαχνα είδα κάποιον να πλησιάζει και να σταματάει δίπλα στο αυτοκίνητο. Ήταν μια κοπέλα και ένας άντρας... Δεν τους ήξερα.
"Οοο θεέ μου.... είσαι" λέει η κοπέλα.
"Σας ξέρω;" Τους ρωτάω.
"Φυσικά και όχι... Σε ξέρουμε εμείς όμως.... Είμαι ο Τζον... Αυτή η αδερφή η Κέιτ
" λέει ο άντρας.
"Δεν καταλαβαίνω" τους λέω.
"Δουλεύουμε για την Κάθριν" μου λέει εκείνος ο άντρας.
"Και τι θέλεις από εμένα;" Τον ρωτάω.
"Να σε προειδοποιήσουμε θέλουμε" μου λέει η κοπέλα.
"Γιατί;" Τους ρωτάω.
"Μας έχει βάλει σε παρακολουθούμε... Πες στον Ντέιμον να φύγετε από εδώ όσο ακόμα προλαβαίνετε...αν η Κάθριν μάθει ότι είστε εδώ θα σας κυνηγήσει" μου λέει.
"Μα... Ο Ντέιμον" λέω.
"Πού είναι;" Με ρωτάει εκείνος ο άντρας.
"Πήγε να βρεί την Κάθριν"Μεριά Τάιλερ
"Ο Ντέιμον είναι στην Νέα Υόρκη" μου λέει
"Τι;" Της λέω εγώ.
"Είναι εδώ... Και η Κάθριν θα το μάθει από λεπτό σε λεπτό" μου λέει.
"Δεν θα της το πεις" της λέω.
"Δεν θα προλάβω να της το πω" μου λέει και τότε βλέπω τον Ντέιμον.
"Hey sweet boy" λέει εκείνη στον Ντέιμον
"Δεν θα αλλάξεις ποτέ" της λέει ο Ντέιμον.
"Ντέιμον τι κάνεις εδώ;" Τον ρωτάω.
"Ήρθα να σε πάρω... Η αγαπημένη σου είναι εδώ μαζί μου...και δεν φεύγει αν δεν σε βρούμε" μου λέει.
"Είναι εδώ η Ίζαμπελ;" Τον ρωτάω.
"Όχι εδώ εδώ...αλλά είναι στην Νέα Υόρκη" μου λέει.
"Φύγε... Και πάρε και εκείνη μαζί σου" του λέω.
Δεν μπορώ να την αφήσω εδώ. Αν την βρει η Κάθριν.
"Τότε έλα πάμε" μου λέει.
" Δεν θα έρθω... Είμαι με την Κάθριν τώρα" του λέω.
"Σωστά... Ντέιμον" ακούγεται η φωνή της Κάθριν.
"Κάθριν" λέει με μια απέχθεια ο Ντέιμον.
"Ντέιμον... Χρόνια και ζαμάνια" του λέει.
"Μην ανησυχείς δεν θα με έχεις για πολύ εδώ... Θα πάρω τον αδερφό και θα φύγω" λέει ο Ντέιμον.
"Όχι... Δεν θα το κάνεις... Ο Τάιλερ είναι μαζί μου τώρα" λέει η Κάθριν.
"Δεν θα το έκανε ποτέ αυτό" λέει ο Ντέιμον.
"Τάιλερ" λέει η Κάθριν.
"Είμαι μαζί της... Θα την βοηθήσω σε ότι θέλει... Για αυτό είμαι εδώ" του λέω.
Δεν είχα άλλη επιλογή.
"Η Ίζαμπελ έχει τρελαθεί από την αγωνία της τόσες μέρες" μου λέει.
"Δεν την αγαπάω... Ποτέ δεν την αγάπησα... Ήμουν πάντα ερωτευμένος με την Κάθριν" του λέω.
Δεν ήθελα να τα πω αυτά... Αλλά ήθελα να φύγει... Πριν μάθει η Κάθριν ότι η Ίζαμπελ είναι εδώ.
"Φύγε Ντέιμον...τον άκουσες" λέει η Κάθριν.
"Δεν τελειώσαμε....θα σε ξανά βρω αδερφέ" μου λέει και φεύγει.
"Πολύ καλά... Τώρα... Εσύ θα κάνεις μια δουλίτσα για εμάς"Μεριά Ίζαμπελ
"Ντέιμον.... Αυτό ήταν το δεν θα αργήσω" του λέω.
"Φεύγουμε" μου λέει.
"Δεν βρήκες τον Τάιλερ; Τι έγινε;" Τον ρωτάω.
"Τον βρήκα" λέει και μπαίνουμε στο αυτοκίνητο.
"Τότε που πάμε; " Τον ρωτάω.
"Γυρίζουμε στο Μπρίστολ" μου λέει και ξεκινάει.
"Όχι.. Σταμάτα...δεν φεύγω χωρίς τον Τάιλερ" του λέω.
"Ο Τάιλερ μας άφησε..... Μου είπε να σου μεταφέρω ένα μήνυμα" μου λέει.
"Τι μήνυμα;" Τον ρωτάω
"Ότι δεν σε αγαπάει... Και ότι θα μείνει με την Κάθριν επειδή πάντα αυτή αγαπούσε"______________________________________________
Χεϋ
Τι κάνετε;
Ο Τάιλερ είπε ψέματα στον Ντέιμον.
Η Ίζαμπελ θα πιστέψει τα λόγια του Τάιλερ ή όχι;
Θα συνεχίσει να τον ψάχνει η μετά από αυτά που έμαθε θα τα παρατήσει;
Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο..
Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋💋💋
STAI LEGGENDO
The Vampires [Book 2]
Vampiri[Αναγκαστική Η Ανάγνωση Του Πρώτου Βιβλίου "The Vampires"] Μετά το μήνυμα που μετέφερε η Μπέβερλι στον Τάιλερ από την Κάθριν... εκείνος εξαφανίζεται χωρίς να πει τίποτα σε κανέναν. Μήνες τον αναζητούν χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Ξαφνικά ανακαλύπτουν πο...