"Δεν ξέρω αν θέλω να πιστέψω όλα αυτά που μου είπε ο Τάιλερ" λέω.
"Εγώ λέω να του δώσεις άλλη μια ευκαιρία" λέει η Τζένα.
"Μετά από ότι της είπε; Είσαι σοβαρή Τζένα;" Της λέει η Άρια.
"Και τι προτιμάς; Να είναι με τον Ντέιμον που συνεχώς της υπενθυμίζει πόσο την θέλει;" Λέει η Τζένα.
"Σκέψου όμως ότι ο Ντέιμον ήταν αυτός που τόσους μήνες ήταν δίπλα της και δεν την άφησε στιγμή από κοντά του" λέει θα Άρια.
Έχει δίκιο σε αυτό... Αλλά είπαμε...με τον Ντέιμον δεν τρέχει τίποτα... Αφήσαμε πίσω αυτό που έγινε και πάμε μπροστά....εκείνος έχει κάνει ήδη την νέα του αρχή... Είναι με μια κοπέλα.. και δεν με ενοχλεί καθόλου...Μεριά Τάιλερ
"Ντέιμον τι τρέχει ανάμεσα σε εσένα και την Ίζαμπελ;" Τον ρωτάω.
"Τίποτα... Τι θες να συμβαίνει;" Μου λέει.
"Τι έκανες εχθές στο σπίτι της;" Τον ρωτάω.
" Της έκανα παρέα... Η Άλισον λείπει με τον αγαπημένο της" μου απαντάει.
"Δεν θα σε ρωτήσω αν την προσεχες τόσο καιρό γιατί ξέρω ότι το έκανες" του λέω.
"Φυσικά και το έκανα...αν και θα έπρεπε να το είχες κάνει εσύ... Και όχι να εξαφανιστείς" μου λέει.
"Θέλω να συνεχίσεις να την προσέχεις" του λέω.
Στην πραγματικότητα δεν το θέλω... Αλλά πρέπει να μείνω όσο πιο μακριά γίνεται από την Ιζαμπέλ.
"Γιατί; Έχεις σκοπό να ξανά φύγεις;" Με ρωτάει ο Ντέιμον.
"Όχι... Αλλά πλέον τρέφομαι με αίμα ανθρώπων... Και μέχρι να μάθω να το ελέγχω θέλω να μείνω μακριά της... Δεν θέλω να της κάνω κακό" του λέω.
"Οι κακές παρέες σε επηρεάζουν" μου λέει και γελάει.
"Δεν είναι αστείο Ντέιμον... Δεν θέλω να γίνω σαν εσένα" του λέω.
"Αυτό είσαι... Ακόμα και αν δεν θέλεις να το παραδεχτείς αδερφούλη" μου λέει.
"Δεν είμαι τέρας όπως εσύ" του λέω.
"Ναι είσαι... Εγώ βλέπεις; Σταμάτησα να σκοτώνω... Και παίρνω σακουλάκια από το νοσοκομείο" μου λέει υπερήφανος.
Δεν θέλω να γίνω έτσι... Πρέπει να μάθω να ελέγχω την δίψα μου. Και μέχρι να γίνει αυτό θα πρέπει να μείνω μακριά από άτομα που αγαπαω....όπως την Ίζαμπελ...αλλά δεν το θέλω αυτό... Δεν θέλω να μείνω μακριά της... Την αγαπάω...και έχω σκοπό να την πάρω πίσω.Μεριά Ντέιμον
"Γεια σου μαγισσούλα" της λέω όταν ανοίγει την πόρτα.
"Γεια σου Ντέιμον" μου λέει και εγώ της χαμογελάω
"Δεν πιστεύω να είναι εδώ οι σπαστικιές και αντιπαθητικές φίλες σου;" Την ρωτάω.
"Όχι... έφυγαν πριν ώρα" μου λέει εκείνη.
Ευτυχώς.
"Να μπω η θα μείνω εδώ;" Την ρωτάω.
"Ωχ ναι.. ξεχασα ότι δεν μπορείς να μπεις αν δεν στο πω... Έλα μέσα" μου λέει και μπαίνω στο σπίτι.
"Τι σε φέρνει εδώ;" Με ρωτάει.
"Ήρθα να μιλήσουμε για τον Τάιλερ" της λέω.
"Τι να πούμε ακριβώς;" Με ρωτάει.
"Ότι σου είπε είναι αλήθεια... Ήμουν και εγώ στο κόλπο... Απλά ήθελε να σε προστατέψει" της λέω.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάνω αυτό ενώ την θέλω τόσο πολύ. Μάλλον ξέρω ότι ποτέ δεν θα γίνει δική μου... Αφού δεν θα είναι ευτυχισμένη δίπλα μου τουλάχιστον να είναι γενικά ευτυχισμένη...και ας μην είμαι εγώ ο λόγος της ευτυχίας της.
"Τι εννοείς ήσουν στο κόλπο;" Με ρωτάει.
"Ο Τάιλερ σου είπε ψέματα για να φύγεις και να σταματήσεις να τον ψάχνεις...και εγώ το ήξερα" της εξηγώ.
"Ήξερες ότι όλα αυτά ήταν ψέμα;" Με ρωτάει.
"Ναι το ήξερα...αλλά πριν πεις το οτιδήποτε..
Δεν στο είπα γιατί Υποσχέθηκα στον Τάιλερ να σε προσέχω... Και για να σε προσέχω έπρεπε να σε κάνομε να πιστέψεις ότι ο Τάιλερ δεν σε ήθελε... Για να σταματήσεις να τον ψάχνεις... Η Κάθριν θα σε σκότωνε" της λέω.
Ελπίζω να μην τα βάλει μαζί μου τώρα.
"Γιατί μου τα λες όλα αυτά;" Με ρωτάει.
Έλα μου ντε;
"Γιατί δεν θέλω να σε βλέπω έτσι όπως ήσουν τόσο καιρό.. ξέρω ότι αγαπάς τον Τάιλερ όσο τίποτα άλλο και τόσο καιρό ήσουν χάλια επειδή εκείνος έλειπε...απλά θέλω να ξέρεις ότι ποτέ δεν σε ξέχασε και ποτέ όλους αυτούς τους μήνες δεν ήταν με την Κάθριν... Ήταν όλα ψέματα" της λέω και σηκώνομαι από τον καναπέ." Τώρα το τι θα κάνεις είναι δική σου απόφαση" της λέω και πλησιάζω την πόρτα για να φύγω.
"Ντέιμον" μου λέει και αφού σταματάω γυρνάω να την κοιτάξω.
"Σ ευχαριστώ" λέει και τρέχει στην αγκαλιά μου.
Μακάρι να ήξερες πόσο σ αγαπώ... Μπορεί τώρα να μην το καταλαβαίνεις εξαιτίας του Τάιλερ... Και μπορεί να μην το καταλάβεις και ποτέ... Όμως εγώ δεν θα πάψω ποτέ να σ αγαπώ.______________________________________________
Χεϋ
Τι κάνετε;
Αυτό είναι το κεφάλαιο.
Όπως είδατε ο Ντέιμον έκανε μια υποχώρηση και παρόλο που αγαπάει την Ίζαμπελ την βοηθάει να τα βρει ξανά με τον Τάιλερ.
Πού θα οδηγήσει αυτό;
Θα το αντέξει να τους βλέπει μαζί;
Μήπως τελικά έκανε λάθος που τους βοηθήσει να τα ξανά βρουν;
Θα το μάθουμε.
Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋💋💋💋
YOU ARE READING
The Vampires [Book 2]
Vampire[Αναγκαστική Η Ανάγνωση Του Πρώτου Βιβλίου "The Vampires"] Μετά το μήνυμα που μετέφερε η Μπέβερλι στον Τάιλερ από την Κάθριν... εκείνος εξαφανίζεται χωρίς να πει τίποτα σε κανέναν. Μήνες τον αναζητούν χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Ξαφνικά ανακαλύπτουν πο...