REZİLLİKLER

1K 31 18
                                    

Merhaba. Kitabın adından da belli oluyor ki rezilliklerimi utançlarımı falan anlatacağım.

Son zamanlarda gerçeklesen traji komik bir anımı anlatmak istiyorum. Cidden utanıyorum.

Bundan tam bir sene önce gene yaz zamani tatile gidemedim ve eve kapandım. Ben de vur deyince öldüren insan terimine uyan biri olduğum icin tamamen eve kapandım. Kısacası asosyalliğin dibine vurdum. Ve sevgilim 'yoğğkkk ağağağağağa' triplerine girdim. Biliyorum kesinlikle saçmalık.

Her neyse.

Sonra benim sapığım çıktı. Ciddi ciddi. Çocuk iki ay beni faceten takip etmiş. Bir de Ramazan zamanına yakın. Tövbe Allahım. Çok tövbe.

Ben bu çocuğu fena tersledim öyle böyle degil. Etmediğim küfür hakaret kalmadı. Gurursuz dedim yüzsüz dedim adam değilsin dedim. Lan gurursuz dedim insan bir inkar eder siktir olup gider. Ben bile bu kız halimle öyle yaparım.

Sonra ben bu çocuktan hoşlanmaya başladım falan dedim şans veriyim çocuk milli çıktı. Ben şoktayım bir de ağladım. (Ve biliyorum arkadaşlar çocuğun afedersiniz ağzına sıçıp hoşlanmam mallık seviyesi arttırıyor. Fakat dengesizim maalesef.)

Simdi olsa kıçımla gülerdim.

Bunu da kardeşim gibi bir insan söyledi yani.

Neyse sonra bu çocukla konuştuk falan çıktık. Bir hafta çıktık 64672736373 kez ayrılıp barıştık.

Sonra bu pezevengin evladı geldi 'ya konuşalım ama birbirimize karışmayalım' dedi. Yani 'sen ceptesin istediğimi aldım başka tenleri de tadacağım canısı' mesajı verdi.

Edebiyatım kötü zaten siz de yüklenmeyin rica ediyorum.

Ben de en sonunda yol verdim. Ama sülük gibi yapışmış at kafası. Yok abi mesaj atıyor özledim diyor. Katıksız salak. Üzüyorum gene bana geliyor. Takıntı haline gelmişim onun için.

Ayrıldıktan sonra bile mesaj atmaya devam etti ve edebiyat yaptı bana. İyi edebiyat yapiyordu. Fakat konumuz bu değil.

2 ay önce bu çocukla son noktayı koymayı planladım. Mesaj attığında full tersliyordum ve ben yoruldum terslemekten o mesaj atmaktan yorulmadı. Ama şimdi Allah var. Çocuktaki azmi tebrik etmek gerek. Azim değil yüzsüzlük aslında da neyse.

Tabii ki bu konuşmamızda her zaman ki gibi laf sokmalarım ve terslemelerim ile devam etti. Telefon numarasını istedim. Mırın kırın etti sonunda verdi.

Sonra bunu aradım. Ve tahmin edemeyeceğiniz bir şey oldu.

TELEFONDAKI KİŞİ KIZDI!!!

Hayallerim yıkıldı. En kötüsü de lezle çıkmışım. Lan lez. Lez yani.

Bana koydu ama arkadaşıma daha kötü koydu. Bel altına fazla vurup mahrem sırlarını vermiş salak sjsijsisjidjs

Bu rezillikten çıkarılacak sonuç şudur değerli okuyucular.

Anne sözünü dinleyin internette tanıştığınız biriyle asla sevgili olmayın. Yoksa böyle kötü bir tecrübeniz olur.

REZİLLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin