Bugün bomba gibi birşey oldu.
ARKADAŞLAR 2. KEZ VAKASIYLA KARŞI KARŞIYAYIM.
Galiba geriye dönüş yapacağım.
Bundan 3 yıl önce dünyalar güzeli kız ile oğlan...
Tamam dalga geçmiyorum.
Bundan 3 yıl önce benim en yakınım -akraba ilişkimiz de var- buna Esmer diyelim. Yeni tanıştığımız bir kız vardı Kate diye. Bu kızla içli dışlı oldu. Katerinanın sevgilisi vardı. Buna da Pezo diyelim.
Pezo ve Kate ayrılmıştı. Daha doğrusu bu eylemi Pezo gerçekleştirdi. Benim Esmer "Kim lan bu orospu çocuğu" demiş. Pezo da yardırmak için eklemiş ama yardırmamış.
Pezo ile Esmer 2 hafta konuşmuş. Pezo da cidden pezevenk ve piç 3 kızı aynı anda yönetiyor.
Sonra Pezo bizim kızı seviyor fakat bu sırada Esmer'in sevgilisi var. Sonra Esmer'in sevgilisi Kibar bunu terk ediyor. Tabi bizim Esmer ağlıyor ağır depresyona giriyor. Ben hala Kibar'ı severim iyidir yani. Kibar'ın babası ölmüş Fransa'ya taşınmışlar filan ayrıldı Esmer'den. Sonra Esmer benim bildiğim kadarıyla Pezo ile aynı duyguları paylaşıyor. Pezo kızları mıknatıs gibi çekiyor tabii bizim Esmer ciddi ciddi Hürremlik yapıyor. Hatta Hürrem halt etmiş.
Bunlar sonunda mutluluğa kavuşuyor derken bizim Esmer kazık yiyor en yakınından. Maymun. Kız yani ama maymuna benziyor. İnsanların dış görünüşü ile dalga geçmem ama lakap bulamadım yani sjajajajjs
Bu Maymun Pezoyu seviyormuş falan. Pezo da Maymuna aslında ümit vermiş. Upuzun gözlerimi yoracak uzunlukta mesaj atmış ama Maymunun başı yanmış. Böyle söyleyince komik durdu he sjsjjsjjsjjsjsjjsjs
Esmer agresif atarlı yani 'yiyorsa bulaş' tiplerinden sövmüş buna.
Evet galiba sıra bana geldi.
Şimdi Pezoyu Kate ve Esmer birbirine düştüğünde dedim 'siktir git kızların arasını bozdun' dedim ve böylelikle konuşmaya başladık.
Ben sevgilimden ayrıldığımda bana moral vermeye çalışıyordu ve "Esmere aşık olmasam sana olurdum" dedi. Ben bunu Esmere hala söylemedim.
Sonra ben bu çocuğa yavşadım. Allah kahretsin ki. Şimdi gözünüzde bu kız orospu falan olmuşumdur. Ama işte aynı durumda olunca işler daha farklı hale geliyor. Zaten Esmer bunu öğrendiğinde bana çok kızdı hiçbir şey diyemedim. Ondan sonra barıştık ama hani bana hiç güveni olmadı ki ben hiçbir şey yapamadım. Belirtmek isterim ki bu çocukla buluşmadı benim anlatacağım şey bununla ilgili. Çocuk bana dedi ki Maymun bana mesaj attı buluşalım diye buluşacağını söyledi ve bende dedimki sen Esmerle buluşmadan nasıl o kızla buluşursun. Bana şaka dedi yani lafı döndürdü. Bunu söylememem için yemin ettirdi. Maymunun bunu sevdiğini de söyledi.
Bugün de okuldan kaçtım ve Esmeri aradım gel dedi falan neyse gittim. Ha bu arada Maymun ve Esmer barışmış filan. Benimle de barıştı. Ama olayı anlatacağım. Allahııım ne kadar uzun ne kadar uzun üşeniyorum ama yazıyorum.
Pezocuğumuz Esmer ile kavga edip ayrıldıktan sonra -bu her hafta olan birşey gelenek haline gelmiş- kardeşim dediği kız ile konuşmaya başlamış. Kızdan başından beri kıl kapmıştım ve bunu Esmere de söyledim yani ama dinleyen yok.
Kıza ne diyeceğimi şaşırdım lan. Kızı tanımıyorum. O yüzden kıza Kıl diyorum. Kıl kaptım sonuçta. Neyse berbatlık standartlarını aştım ama yağmurun altında koştum ve saçım ıslandı kurulamadım sağ gözüm ağrıyor. Ne alakaysa. Konuya geri dönelim.
Kıl ve Pezo o kadar güzel mesajlaşmışlar ki yani harika bir görüntüydü. Pezo Esmere hep karım derdi. Kıla da demiş. Ve ben o mesajı okuduktan sonra yıkıldım. Düşünün ben yıkıldım yani. Ama ilişkilerinin her safhasında yanlarındaydım. O yüzden ve Esmer canımın içi olduğu için onun yerinde hissettim kendimi.
Ve şöyle bir ironi var Esmerle kavga ettiklerinde bazen Pezoyu savunurdum. Kan bağım olmayan bir piç için yaptığım şey içler acısı. Ben bu Pezoyu az mı çektim lan. Sinir krizleri tutardı bana gelirdi. Ben saçmalardım güldürürdüm.
Pezo,Kıl,Esmer,Maymun ve ben grup halinde konuşuyoruz. Kılın yerinde bende oldum Maymunda. Ama gelin görün ki Maymun sütten çıkmış ak kaşık gibi Kılın namusuna dil uzatıyor diyeyim siz küfürleri anlarsınız. Kıl da sessiz kalmıyor ve atışıyorlar. Bende Maymuna sakin ol diyorum ağzıma geleni söyleseydim hiçbir şey diyemezdi yani ama tuttum kendimi.
Pezo Kılı önümüzde satıyor. Abi bildiğiniz kıza yardırıyor ve ben kıza üzüldüm yani. Sattı o kızı. Malak gibi kaldı yani.
Pezo ve Esmer barışıyor. Aynı zamanla Maymunla da. Buraya kadar herşey tamam. Bugüne dönersek.
Wattpadden çıkma sahneler yaşadığımızı garanti edebilirim.
Esmere gittim falan Maymuna mesaj attım
'Sana bir soru soracağım ve dürüst olacaksın.'
'Sor.'
'Pezoya buluşmak istediğini söyledin mi?'
'Neden sordun.' dedikten sonra zaten anladım.
''Kanka sana birşey söyleceğim ama emin olmadan araştırmadan birşey söyleme tamam mı? Lan taksana.Neyse. Pezoyla 1,5 hafta önce konuşuyorduk Maymunun onunla buluşmak istediğini ve buluşacağını söyledi sonra ben tepki gösterince şaka dedi döndürdü yani. Bide Maymunun onun sevdiğini söyledi.''
Kız bana şok olmuş baktı. Sonra beni takmadı odayı düzeltmeye devam etti. Bende salona gittim. Odanın önüne geldiğimde gözlerini silmiş arkasını dönmüştü. Odadan çıkacakken kapının önünde durdum.
''Mavi çekil önümden.''
''Konuşmayacak mısın?''
''Ya ben sana güvendim sen bana nasıl söylemedin. Ben o çocukla haftalardır konuşuyorum ve sen bana söylemedin. Çocuk sizi parmağında oynatıyor ve siz salak gibi kanıyorsunuz. Senin Maymun ve Kıldan ne farkın kaldı? Sende benden birşey sakladın. Ben kazık yemekten bıktım. 9 senelik arkadaşım,sen,Maymun,Kıl,Pezo hepinizden kazık yedim. Ben sana güvenmiştim daha bir hafta önce şurada nescafemizi içerken dertleşiyorduk. Biri senin hakkında birşey söylediğinde doğru yanlış ayırt etmeden söylemiyor muyum? Ben senin için neler yaptım biliyor musun? Gittim Ateş'i ayarlamaya çalıştım iki saat. Beni aldattın Mavi onlardan ne farkın kaldı?''
''Ben sizin iyiliğinizi düşündüm. Kavga etmeyin diye.''
''Ne kavga etmeyin diye? O çocuğun yalancı olduğunu biliyorsun, fake olduğunu da biliyorsun. Kılı sattığı gibi seni de satacak Mavi. Çocuk değilsin bunu düşünmen gerekirdi. Bende seni yanımda sanıyordum. Meğerse yok olanı var sanıyormuşum.''
Ve salya sümük ağladık. Ama o benim üstüme kükredi yani. Artı sarılmadık. Sarılsam beni orada yatırıp döverdi. Allah korusun. Allah beni Esmerin gazabından saklasın amin dinimiz.
Ha bu arada fake olduğu kesin bir gerçek yani bir insan o kadar taş olamaz. Ve kızla buluşmamak için söylediği bahaneleri duysanız müsait bir tarafınızla gülerdiniz.
Ben de eve geldim falan filan sonra bu çocuk bana sesli mesaj atmış.
''Mavi kardeşim dediğin insandın ama senin kadar..... anladınız yani yardırdı durdu leş karakterden tutun,namusuma dil uzattı,eski yaptığım şeyleri yüzüme vurdu. Çünkü Pezenk olmak bunu gerektirir arkadaşlar.
Ve bende bu çocuktan fena şüphelendim 11880 i aradım. Numarayı söyledim kime ait diye. Çocuğun kız olduğunu biliyorduk yani ve böylelikle kanıtlandı.
Bende şeytan gülüşü Esmeri aradım söyledim. Bana yardırdığını da söyledim cevap verme dedi. Yani kız çıktı ve o kadar kız bir lez için kavgaya tutuşmuş. Lezleri çekiyoruz tövbe Allahım. Sinirlerim bozuldu açıkçası. Şu internet denen meretin zararlarını görüyoruz. Dikkatli olun arkadaşlar. Size de böyle karaktersizler gelebilir. Valla çok uzun oldu yani. Elim koptu. Bir sonra ki rezilliğe kadar hoşçakalın.