FEMİNİSTLİĞİME KARLAR YAĞDI

50 1 0
                                    

Anlatacaklarımdan önce kesinlikle "Team Cenabet" in lideri olduğumu belirtmek istiyorum.

Gerçekten.

Daha önce de açıkladığım gibi ayların feministiyim.

Hani 2 gün önce yazdıydım ya 1K olduk falan. İçimden demiştim ki Allahım sen bana rezillik ver yarabbi

Rezillik dedim lakin yukarıdaki benim feministliğime hakaret etti resmen; "Kızım Mavi bırak şu feministliği, erkek düşmanlığını. Düğünü ter ve yaşlı kokan düğün salonunda yapacaksın, ne bu havan?" dedi.

(ALLAHIM SEN AFFET SEN BÜYÜKSÜN İNŞALLAH ÇARPILMAM ŞUAN ÇOK KORKUYORUM.)

Okula giderken her mağdur öğrenci gibi daha doğrusu çoğu mağdur öğrenci gibi otobüsü kullanıyorum. Ve maalesef ki hep en sona kalıyorum. Sona kalan dona kalır misali. Fakat ben bindiğimde çoğunlukla emektar çantam otobüsün sağ ve sol tarafta ki kapıların arasında Buğra gibi "kaşar" modunda oluyor ve bu çantamla beraber benim de sinirimi bozuyor. Buradan otobüsçü abilere sesleniyorum "Abi sen o otobüsü doldurdun iyi, güzel, aferin, helal de elim yaşlı başlı adamın kıçına değiyor, adamın garip bakışlarına maruz kalıyorum, onu napçaksın? Hayır tek yaşlı başlı da değil benden iki üç yaş büyük çocuklara da dokunuyorum." Ve hepsi erkek. İnanabiliyor musunuz?

ERKEK VE BEN? ERKEK VE BEN? ZAHAHAHAHYAHHAHAHAGAFHDGASHDFASH

SİNİRLERİM BOZULDU.

Her neyse tecavüze uğrayan çantam ve götüm bir yana dün saçım maşalı gibi -apartmanımızda maşa yok arkadaşlar, doğal olarak bende de yok. Sarıyorum kafama tülbenti saçlarımı geçiriyorum. Tam 1 ingiliz leydisi oluyorum. Kızıla fotoğrafımı gönderdiğimde çok güldü- gayet güzel nemlendirici ve rimelimde var.

Okuldaki herkes süsleniyor, fondöten, eyeliner falan sürüyor ya kendimi çok pasaklı gibi hissediyorum ondan iki gündür rimel sürüyorum ausdasd

Neyse işte şu otobüste yukarıda askılık gibi şeyler var ya, otobüs fren yapınca uçan mağdurların tutunduğu şey.

Ona tutunmuşum, kulaklık kulağımda, hiçbir duygu belirtisi olmayan yüzümle korkutucu bir görüntü yayıyorum. Önümde de o askılığa tutunan benden bir kafa boyu uzun olan bir çocuk var. Çocuk maviş, güzel de giyinmişti, cool bir şey.

Arkadan beni bir ittiler, bir ittiler. Yani çocukla öpüşsem fark edilmez, o derece kalabalık.

Ben sol tarafa çevirdim kafamı, çocukta sola falan bakıyor. Hayır yüz yüz gelsek öpüşürüz herhalde.

Bir de ben bir beklentiye girdim bu çocuk bana bağırsın, kavga edelim, sonra bu bela olsun, ben de pis pis bakayım, sonra biri taciz ettiğinde otobüs viraj yaptığında o kişiye yumruk geçirsin, ben de keyifle izliyim, sonra teşekkür ediyim, barışalım, numaralarımızı alalım, mesajlaşalım, otobüse her binişimizde çaktırmadan birbirimize bakıp gülümseyelim, sonra bu bana ilanı aşk etsin otobüste, hatta otobüsü de boşaltsın, sonra ben dudaklarına yapışayım, çıkalım biz bununla, el ele otobüse binelim, millet bize baksın, biz de dil çıkaralım, otobüste kızın teki bunu keserse kavga edeyim, o da biri bana bakarsa yumruk atsın, sonra ben buna kızayım, ayrılayım, sonra tekrar barışalım, sonra sevişelim falan istedim.

Bakın; Rezilliklerde ilk en uzun paragrafımı yazdım ki- bunlar da feministliğime karlar yağdıran şeyler.

Ve hepsi otobüste geçiyor, inanabiliyor musunuz?

OTOBÜS.

ŞU ROMANTİKLİĞE BAKIN LTFN.

Şöyle bir şey de var ki çocuk bana bağırsa ben susarım, benimle kavga bile edilmez. Hayatımın aşqını hiçbir zaman bulamayacağım.

BİLEQLERİ QES. ÇOQ ÜZÜLDÜM AĞAĞAĞAĞAĞAĞ

Tabiki de ŞAQA.

DEATH İN MEN! BOYS İN THE DEATH!

İkincisini tamamen sikik ingilizcemle uydurdum, birincisi translate.

Nerede kalmıştık? Evet, hayallerim.

Atın çöpe.

Çocuk üstüme düşmemek için virajlarda baya asıldı, ama Allah var çocuğun eli götüme değmedi. Genelde otobüse her binişimde böyle şeylere maruz kalıyorum, maalesef.

Sonra çoğu kişi boşalınca çocuk suratıma bakmadan arkaya kaçtı resmen. QAHPE QAHPE QAHPE.

SEN BENİM KIÇIMI YE LAN DÖL İSRAFI.

Egom incindi oq?

Çok sinir oldum, hayır kötü kokmuyorum, tam tersine mis gibiyim, yüz desen gözlerden kazanıyorum, saçlar desen çok iyi, hafif de makyaj var, neremi beğenmedi lan acaba? YOQSA..

Kız yoksa ben bunu tahrik ettim de o da beni otobüsün ortasında becermemek için mi kaçtı? OLABİLİR Mİ HOCAM?

-SİE.

Bunu ciddi ciddi düşündüm de KAMON. Dans ettiğimde bile ağaca tırmanmaya çalışan koalaya dönüyorum. Dans ederken bile birini tahrik edemem yani bu yüzden bu seçeneği eledim.

Diğer seçenekse menist olması. Menist; kızlardan nefret eden erkek türleri. Benim uydurduğum bir şey. Ya da sevgilisi var.

İki seçenek de kötü.

Çünkü; birincisi bir erkeğin karılardan nefret etme olasığı yok. Ciddiyim yok. İkincisi ise sevgilisi olan kıza acıyorum. Kız ayrıldıktan sonra bir daha depresyona girecek falan, zaman kaybı.

Bu da böyle bir rezilliğimdi.

Bu arada yeni hikayem olan Adım Selin'e bakarsanız sevinirim, gerçekten büyük bir hevesle yazıyorum ve desteğinizi bekliyorum.

Bir sonraki rezilliğime kadar; kendinize iyi bakın minik kuşlar.

REZİLLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin