DUYURUMSU

44 2 0
                                    

Gençler nabersiniz?

Açıkçası ben 'çok tempolu çalışıyorum' gibi yakınmalarda bulunmayacağım. Daha götümü kaldırmıyorum, nereye ders çalışmak?

Yeni bir hikayeye başlayacağım. Aslında yayımlamama çok var yaklaşık 2 ay. Direk 4 bölüm yayımlamayı planlıyorum, şuan elimde bir bölüm hazır, ikinci bölümü yazım aşamasında.

Nisandan Eylüle kadar maalesef yoğun olacağım ve o zamana kadar elimde bölüm biriktirip yayımlamak istiyorum fakat ya ilham gelmiyor ya tablet kasıyor ya da telefonda yazmakta çok zorlanıyorum.

Hikayemin adı ise Adım Selin.

Farklı bir kurgusu olduğunu düşünüyorum. Gene karakterler liseye gidiyor fakat iç dünyasında kendine mazoşist gibi acı çektiriyor Selinimiz. Olduğu kadar mizah, arada estetik sözler ve çoğunlukla acıyı kapsayan bir hikaye. Ama acı dediğimde iç dünyasındaki karmaşalar.

Tabi yazarken çoğunlukla planladığım gibi gitmiyor fakat fazla bir değişiklik olacağını sanmam.

Cast bile hazır. Videoda yapıyorum.

Haa ayrıca seri yapmayı da düşünüyorum. Diğer hikayeler daha mizahsı, onlarında konusu belli.

Her neyse.

Duyuru yapacağım dedim lakin çok uzattım.

Bu arada 1.000 okunmaya yaklaşıyoruz götüm çok kalktı. Sağolun var olun aşkolar.

Hadi öptüm bye.

REZİLLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin