Hay guyss. Gene been
Arkadaşlar şimdi anlatacağım atraksiyonum 2 gün önce, yani Esmer'in doğum gününde oldu
Evet başlıyorum.
Esmer'in doğum günü için onlarda kaldım. Sonra işte sabah oldu doğum günü, biz de lunaparka gideceğiz ama hava kapalı. Şansımıza...
Saçlar fönlü tırnaklar frenchli makyajlar yapılmış biz de nargileye gittik. Tabu falan oynadık. Orası ayrı bir atraksiyonda şimdi anlatırsam oy anam oy.
Bu arada yanımızda iki akraba bir de arkadaş var bir arkadaş daha bekliyoruz. Kız kıza yani. Sonra beklenen arkadaş geldi biraz daha oturduk başka bir yere gittik. Kızın arkadaşları varmış kızlı erkekli. Tabi Esmer kız lisesinde yavrum yazık. Erkeklerle arası iyidir muhabbeti sarar espirilidir. Ne kadar çok övdüm. Hariqa bir kuzenim.
Tabi ayağımda Toms var ama sıkıyor yani. Tulum var göbeği açık tişört giymişim belim açık sadece bacaklarda kapalı. Sırtımda çanta var büyük bide.
Bunları anlatıyorum az sonra neden anlattığımı anlayacaksınız.
Neyse buluştuk 3 erkek 2 kız. Kızlar çıkarmış topukluları, gidiyor. Ama ünlü bir ilçe. Gözlerimi pörtleterek izledim. Oğlanların ikisi çingene diğeri best yani sevgilisiyle önden gidiyor. Bir anda biri götümü avuçladı. Ben şoktan tepki vermedim kızlara dedim namusum gittiiiiii.
Yani taciz edilmiştim zaten ama konuya dönelim.
Kızlar neden küfür etmedin dedi. Ama şoktayım kal geldi. Neyse işte sonra biz küçük koyun sürüsü bir anda yolda durduk Kömür'ün -çingene çocuk- götü elime değdi ama ben hiçbirşey yapmadım Allah çarpsın. "Napıyosun ya sapık" dedi.
Tamam sapık olabilirim ama bir erkeğin götünü ellemem yani oha. "Sen değdin ben bir şey yapmadım"
Ama maalesef adım çıktı Fortçuya inmez Maviye.
Sonra Yavşak "Bana yaklaşma götümü ellersin" dedi. Böyle böyle başladı yavşamaya.
Sahile girdik kolunda kız arkadaşı diğer kolunu açtı "Mavi gel gir koluma."
"Hayır sağol"
Israr etti hayır dedim. Saçını başını yolarım dediğinde "12 den vururum" dedim ve ukala sırıtışımı takındım.
Gel vur dedi ama kızlar tutulur dedi o yüzden birşey yapmadım. Hoş tutulacağı kadar tutuldu.
Sonra Kumralı gördüm. Kumral benim eski flörtüm. Dikkatinizi çekiyorum sevgilim değil. Bu malla dc -doğruluk cesaretlilik- oynarken arkadaş ortamında tanıştık. İlk öpücüğümü aldı.
2 kere konuştuk 2 hafta önce bitti ilişkimiz. Ya da 3. Her neyse.
Esmer gitti Kumralla sarıldı falan. Kumral beni bir kesiyor yani kemiklerim çıktı. Tamam espiri yapmıyorum.
Göz göze geldiğimde gözlerimi kaçırdım çünkü normalde arkadaş kalacaktık. Soru sormak için aramıştım önemli bir konuydu, aradığımda çok soğuk davrandı.
İşte gittim kızların yanına çocukla dalga geçiyorum. Çocuk benden ayrıldıktan sonra şaşı olmuş diye. Neyse Esmer'le konuşması bitti bana tebessüm etti gözlerini kırptı bende bir coolluk yaptım ama fenaydı. Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırırken ona bakıp gözlerimi devirdim ve yürüdüm. Hariqayım.
Sonra Yavşak arkadaşını kucağına alıp koşmuş yere para düştü arıyor falan bende insanlık namına bakayım dedim "Ayy maviiii gel yamacıma birlikte bakalım" Tabi ki ben kaçtım yanından para buldum ama 10 kuruş cenabetliğin dibine vurmuşum.
Neyse işte duruyoruz biz öyle kız kayalıklara gitti bu Yavşak kolumu çekti bizde gidelim dedi bende kolumu çektim Hayır dedim. Ama sinir oldum ya sürekli götümde bitiyor. Neyse geri dönerken Kumralı gördük. Esmer; "Yavşak Maviye yavşıyor" demiş ben de ona bakmayı kestiğimde noluyor demiş galiba bilmiyorum.
Sonra zaten kazasız belasız eve gittik ama minibüste Tomslar sıktı diye çıkardım jsjwjsmjskhjjajajskhs Kezolitaaa
Bugün de Esmerler de kaldım. Kumral mesaj atmış Esmerin numarasını verir misin.
Ha bu arada Kumral Esmere "Maviyi neden yanında taşıyorsun" demiş. Esmer de "Bir sie"demiş. Sonra Kumral kolunu çekmiş demiş "Ben ona 2 kere geldim ama o gelmedi" demiş. Ama çocuk haklı yani. Neysee.
Bende attım ama anladım benim hakkımda konuşucaklar.
Esmere dgko dedi eyw dedi Esmer. Delikanlıyız yaniiii.
K: Birşey sorucam
E: Sor kanka
K: Maviyle benim hakkımda konuştunuz mu
E: (Kurnaz bebeq) Ne gibi
K: İşte hakkımda
E:Evet ama söyleyemem. Seni de satmadım hwjakujs
K:Sağol. Bide siz gelmeden 1 saat önce Mavinin fotoğraflarına bakıyordumBiz burada birbirimize bakıp oha dedik. Ama harbi oha. Yeriiim.
Ve konuşma burda bitmiş. Insallah Esmer konuşur.
Ve bu kadardı.
Yeni rezilliklere kadar bbbbbbbb opttt.