ÇÖPÇATAN MAVİ

61 2 0
                                    

Öncelikle

Bayram gelir evlere

Sevgi verir dillere

Ver bakayım elini

Elin girsin götüne

(Tam olarak hatırlamıyorum, şşş) Diyerekten bayramınız miberek olsun Team Cenabet! (Aslında mübarek yazacaktım lakin klavyenin ve parmaklarımın azizliğine uğradım. Cidden bazen parmaklarım ve klavye iş birliği yapıp Türkçeye yeni kelimeler katıp, hazineyi genişletiyor. Ah, üretken Mavi. Azıcık ablanıza çekin. Bu ülke bu yüzden batıyor hep. Bir de fena paragraf yazdım ha.)

Ve çarşambadan beri odamı resmen Sümük Evi yaptım. HAS-TA-YIM

Bayramda 200 lira topladım ama pskiloğa para yetmediği için 50 liram gitti. AĞAĞAĞAĞAĞA.

Bugün, arkadaşlar öyle birşey yaptım ki...

Hayır anlamıyorum abimin boklarını toplamak benim neyime?

Neyse, bana yaptığı 120 liralık alışverişe sayıyım.

Şimdi benim abimin çok güzel bir sevgilisi vardı. Kızın içi dışı güzel abi. Gülümsemesi, huyları, davranışları... Dört dörtlük yenge adayı.

3 yıl çıktı abimle falan abim sorumsuz, agresif, sinirli, aşırı kıskanç ve biraz nankör. 

Buradan abimin kötü biri olduğunu çıkartmayın, kalbi temizdir, kötü değildir. Zekidir, bir kızla nasıl konuşulması gerektiğini bilir, duygularını göstermese de aslında annemle beni çok sever, kıyamaz. Ben hasta olduğumda ağladığı zamanları bilirim. Ki düşünün, hangi abi ağlar? Abim çok duygusal aslında, öküz gibi gözükür ama çok ince ve naiftir.

Abimi yerme ve övme işlemi bitti.

Start.

Şimdi eski sevgilisi vardı falan biliyorsunuz. Abim facete kızın doğum gününde video hazırlayıp, şair gibi yardırıp, döktürmüş. Ki annem olmasa ağlardım. Duygulandım yani, öküz abimden bunu beklemezdim.

Neyse dedim ben bunların arasını yapayım. Kızın numarası vardı bir baktım kullanılmıyor. 11880 i aradım kıza kayıtlı numara yok.

Yok yani ulaşamadım.

Ben de son çare evini bastım.

Evi yakındı, yol gitmedim. Götümü kaldıramazdım. HASTAYIM BEN HASTA SÜMÜKLERİMİ SİLMEKTEN BURNUM YARA OLDU!!!!

Neyse işte ben de cesaret bulamıyorum annem verdi gazı verdi gazı coştur coştur coştur coştur! Hop tek pop tek oynayalım bir o yana bir bu yana sallayalım kolbastıyla uşaklar hep beraber coşalım!

I WANNA DİE.

Hafızamı zorlayıp gittim çaldım zili. Bir baktım yaşlı başlı adam.

Cici kız: on

"Merhaba, siz şu şu musunuz?"

Adam çok tatlı ama tam ısırmalık. "Evet efendim, siz kimsiniz?"

"Ben Güzel -suuuus- ablanın arkadaşının kardeşiyim. Bayramını kutlayacaktım." 

Arkadan orta yaşlı tatlı bir adam geldi. Bunların sülalesi tam ısırmalık böyle yeriim. Valla.

"Güzel eve gitti bak yolda olacak." dedi.

Sonra çıktım falan iki apartman ötede zaten Güzel abla çıktı. Neyse sarıldık falan. Konuştuk.

Konu -üzgünüm abi- Pezevenk Abime geldi.

Ne var? Erkek işte, feministim.

Dedim ki "Abimin yaptığı videoyu gördün mü?" Evet falan dedi ama hoşuna gitmiş belli böyle apartman kapısının önünde bir taraflara bakıyor. "Ama bazı şeylerin zamanında yapılması gerekiyordu."

REZİLLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin