İLK DEFA ÇAMAŞIR MAKİNESİNİ KULLANAN KIZIN ANISI

124 6 0
                                    

Ben geldim canımlar :D Size bugün yaşadığım tazecik atraksiyonumu anlatacağım.

Bu arada 99 kişi okumuş falan yani cenabetliğime... Neyse inşallah 100 olurdu şurada 'Yaşasın 100 olduk hıamına' diyebilirim. En içten dileklerimle bunu diliyorum. Cümleden mantıksızlık akıyor.

Konudan sapmayalım.

Şimdi ben bir kızım. Burada anlaşalım ve çoğu kız gibi alışveriş yapmayı severim. Bakın severim diyorum, hastasıyım, o olmazsa yapamam ağağağağa gibilerinden değilim.

Kendimi ilk defa alışverişte kaybetmiştim ve 500 küsür lira alışveriş yapmıştım. Bundan tam tamına 1 ay önce. 21 haziran yani. Annemler öğrenince öldürecek beni valla ya. Ben bir fatiha okuyayım.

O alışverişten aldığım tulumu kirletmiştim. Dondurma yerken lekelendi. Of ya efkarlandım. Daha 2 günlüktü!!!!! Zeus kabadayı açın ya. Canfeza falan, rakı koyun önüme meze koyun.

Gizli alışverişimden neler aldım neler. Hatta ilk cüzdanımı kaybettim. Hala acısı ta burada tazecik -yazar kalbini gösterir-

Bende bilmem öyle çamaşır makinesiyle ilgili şeyleri. Valla kazık kadar kızım. Ama toz alıp süpürmeyi biliyorum. Donut bile yaptım, sufle yaptım. Waffle da. Ya canım çekti.

Yani o kadar da götünü devirip yatan cinslerden değilim.

Bir kere benim gibi anneniz varsa en iyi ihtimal sofrayı hazırlarsınız.

Anneme öpücükler seviyorum seni.

Nerede kalmıştık? En son efkara bağladım.Dün annemden çaktırmadan nasıl yıkayacağımı öğrendim. Annem de bugün maniküre gitti. Alla. Bazadan çıkardım tulumu attım makineye 35 dereceye ayarladım. Tam 5 dakika kalmış annem geldi. Siktir siktir siktir. Annem ne yıkıyorsun deyince oyaladım gittim kot pantolonumu suya soktum. Tabi ben burada panter edasındayım. Bende ki pratikliğe bakar mısınız arkadaşlar. Ben buralarda sürünüyorum.

Neyse çamaşır makinesi durdu aldım tulumu odama gittim dolaba tıktım.

Annem kaç derecede yıkadın deyince içimden 'hayır nolamaz no no no' dedim.  Dereceye bakmadım inşallah çekmemiştir.

Yarın tekrar yıkayacağım ve sizinle bunu paylaşacağım.

REZİLLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin