ONUR

145 6 0
                                    

Hallooo!

Gecenin körü amaçsızlık ve işsizlikte master yaptığım için twitterda takılıyordum. Sonra Onur birşey paylaşmış vay aq dedim. Böğürdüm adeta. Medyada var.

Ha, bu arada Onur tam bir saftır, maldır. Biz kızların oyunlarından anlamadığı için dayak yiyecektim ve fena bir şekilde Onura sövmüştüm.

Hazır ondan bahsetmişken zamanda geriye dönüş yapaq.

Şimdi Fındık -fındık burunlu- ile biz küsmüştük, daha doğrusu o küsmüştü. Gerizekalı o da. Sinirlerim high five yapıyor yeminlen. 

Neyse neyse.

İşte bu beni sinirlendirecek şeyler yaptı. Onur, Lana -arkadaş benziyor ondan.- işte ben bunlara içimi döktüm biraz da Fındık'a saydım. Küfür etmedim he, etsem canlı çıkamazdım. Sonra bu Onur ile Fındık -göya- karşılaşmışlar filan -göya- telefonunu alıp bizim grup mesajlarına bakmış. Ama bakın Lana Fındık için 'kuyruk acısı çekiyor' demişti lakin kabak benim başıma patladı mevzu oluyordu. Neyse ki olay sonlandı ve kurtuldum. Buradan Sarı'ya eyw. Ama sende rüyama giriyorsun edebiyat yapıyorsun filan gene de nah bir daha arkadaşlık yaparım bitch.

Ve bende İntikamcı Mavi olaraktan biraz yanlışlıkla biraz isteyerek bir bela sardım. Pişman mıyım? KOSKACA BİR NO. 

Şimdi bu Onur'un bende kaslı bir resmi vardı. Yanlış anlaşılmasın kaslara ilgim vardı o zamanlar ama whatsapp gruptan atmıştı. Neyse Bizim Gay de bayılıyor tabi başka birşey gösterecekken ''aa kaslı fotoğrafı açsana'' dedi açtım. Böyle gözleri kalp şeklini aldı bir hülyalı bakıyor ekrana göt kadar telefonun içine düşecek sandım tjtjtjjtjtjtjt

''Yüzünü görsen kasına bakmadan koyarsın tekmeyi'' dedim. Gösterdim falan bir hayal kırıklığı yaşadı yüzü düştü sonra toparladı ''Onun kaslarını yalarım ben!!!'' Aga çocuk pes etmedi ya elaal. Vazgeçmedi. Ne yaptı biliyor musunuz? ÇOCUĞU TACİZ ETTİ LAN. HEM GÖZ HAPSİNE ALDI HEM DE DONDURMAYI ONA BAKIP BAKIP YALADI. Hoş bana da yaptı ama kardeşimi uyarınca ''Tamam yapmam.'' dediç Bebeğim ya. Ama ateist olduğunu söyleyip kandilimi kutladığında gözümden düştü.

Oval kafa -old girl friendi- -eski yani- böyle birşey yaptığımı biliyordu. Neyse işte biz birbirimize bakıp kıkır kıkır gülünce Onur ''Neoluyo'' diye moron bir ifade takındı. Böyle birkaç hafta söylesek mi söylemesek mi durumundayız. Dedim ''Koy göte zaten Esmerden korkuyor bana birşey yapamaz.'' Dedi bu falan biz bir böğürdük vay anaaam.

Onur da gözlerini pörtletmiş bana bakıyordu. ''Oh canıma değsin iyi oldu az bile.'' dedim. Galiba. Demişimdir lan neden demeyeyim. 

Sonra götünü kollamaya başladı bu, ben de dalga geçiyorum ''Olum seni sikecek gibi bakıyor lan. Ah yavrum kıyamam guzuuum. İyi oldu oh canıma değsin. Yaptığına sayarsın.'' diyordum. İlk intikamım buydu yani. Bence altın harflerle yazılmalı. 

Sonuçta ben intikam planları kurarım, kinciyim ama intikamımı alamam. Çünkü yapabilecek güçte değildim. Bu da zaten Allah'ın bana bir hediyesi. -Seni seviyorum Allahııım

Bu da böyle bir arkadaş kazığımdır ve aldığım intikamımdır.

REZİLLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin