Merhabalar. Acıların Mavisi geldi jgfdjkd
Neyse.
Şimdi dramadan daha öte trajik komedi anımı size anlatacağım.
Evet başlıyorum. Esmer bundan birkaç ay önce bana whatsapptan mesaj attı. Dedi ki "Shy-utangaç demek. napiyim çocuğun en belirgin özelliği bu- seni beğenmiş telefon numaranı istedi verdim konuşun."
Ve ben deniz bu olaya atladım tabi. Çocuk yakışıklı Allah var şimdi. Hatta bizim sınıftaki gay bile sulandı. O kadar diyorum.
Ama çocuk utangaç böyle pasif. Espirili falanmış ama bana iki elin parmağını geçmeyecek kadar espiri yaptı. Ve konu bulma işi bana kaldı. Hayatımda hiç konu aramayan ben kol oynuyor musun dedim.
Shy ile buluşmak için annemden ne zorluklarla izin aldım. Ama tek olduğumu sanıyor yani. Yoksa nah izin verirdi.
O gün geldi çattı. 10 Mayıs. Hatta anneme o gün kahvaltı hazırladım. İlk ve sondu jhfshsj
Hava da yağmurlu tabi ormantik hava. Hazırlandım bende çıktım. Hatta ondan önceki gün fön çektirdim tırnaklarını törpülettırdim. Güzel hazırım gittim. Böyle yavaş yavaş ama he beklettim çocuğu biraz.
Hiçte sormadan bekledin mi diye. Erkeksin sen bekletemezsin beklersin. O kadar. Feministlik yapacağım az kaldı.
Sinemaya gidecektik ama istediğim film yoktu. Çocuğu nereye götürdüm tahmin edin. Edemezsiniz. Aklınıza gelmez. HOŞLANDIĞI ÇOCUĞU NARGİLEYE GÖTÜREN İLK KIZ OLARAK TARİHE GEÇMİŞ BULUNMAKTAYIM.
Nargilede de böyle tanıdıklar var rahatım ben tabi. Hatta Volkişim de var. Volkan abi ama Volkiş diyorum sjgsjhfd
Neyse işte biz kaçamak bakışlar atıyoryuz falan. Sonra dedim ki "Tavla biliyor musun?"
"Biraz."
"Tamam tavla oynayalım o zaman."
Sonra geldi tavla falan sessiz sessiz oynuyoruz nargile içiyoruz tam kanka gibiyiz. Ondan sonra birkaç tanıdık toplandı başımıza Shy dan tık yok ben konuşuyorum. Tavla oynadım berabere bitti tabi. Bende telefona baktım. 7 cevapsız arama. Tabi yusuf yusuf dışarı çıktım annemi aradım.
Bana dedi ki yarım saat sonra polisi arıyorduk. Ben şok tabi. Kadın köpürdü falan dedim kıyafet deniyordum öyle yedi.
İçeri geçtim Shy a anlattım falan sonra çocuğun tam whatsapp mesajlarına giriyordum ki annem aradı. Ben USAİN Bolt'un kayıp kızı dışarı çıktım. Annem geliyorum oraya dedi bende de meydan okuma ben birsey saklamıyorum kamon dedim. Shyla hesabı ödeyeceğiz parayı arıyorum bir baktım çocuk gel dedi. Şu hesap şeylerinde çok utanıyorum lan. Hani erkek kankam olsun parasını çekinmeden harcarım ama böyle şeylerde çok geriliyorum. Hani benim için gerilim filmi . Tamam abartmıyorum.
Biz yürüyoruz falan konuşuyoruz iyi kötü. Tabi çoğunlukla ben konuşuyorum. Shy bir anda kolunu omzuna attı kekeledim. Belaltı muhabbeti bile yapabilirim ama onu yapınca gözlerim pörtledi lan. Zaten iri böyle double fal taşı oldu.
Birkaç saniye sonra bıraktı zaten. Bende bunu daha sonra postalayıp annenin yanına gittim. Dedim sana anneler günü için hediye alacaktım. Trip attım. O gün kendime gittim kıyafet aldım.
Sgfjhsajdvhisdvhs
Bu da böyle kârlı bir anımdır. Kalın sağlıcakla..