BUĞRA

69 4 0
                                    

Farkında mısınız burası hep erkek isimleriyle doldu valla ha.

Hazır net paketim var 2 gb kullan gitsin gariii.

Bir de blok dersten çıktık neyse Allahtan kadın iyi biri çıktı.

Evet kim bu Buğra?

Geçen sene kestiğim parça.

Gene bir kroluk yapazam. Aslında abazanlık ama nys.

Çocuk ev adresini de vermişti yakındık keşke içip bassaydım lan.

Neyse işte tarih 1 Mayıs, saat 17 suları.

Sarı'dan dönmüşüm, seksi bir bitch havasındayım tabii. Çocuğu gördüm falan, beni görünce şöyle bir süzdü, gülümsedi ben de kafamla selam verdim. Abi çok cool cool hareketler yapıyorum ama bunun da bir sonu var. Her güzel şeyin bir sonu var derler ya o hesap güllerim, Kelebeklerim.

Kelebeklerden de nefret ederim ha.

Ama ben sizi çok seviyorum -varlığınızla yokluğunuz bir ama olsun napalım ben sizi böyle sevdim-

Devam ediyorum

Sonraki gün okulda hangi gerizekalılıkla ben de bilmiyorum pencerenin önünde anırmaya başladım falan aşağı bir baktım ne göreyim?

Tahminler.

DAMN IT YU BUĞRA ALLAHSIZ İNSAFSIZ.

Ağlama Mavi #staystrongMavi #direnMavi

Çocuk resmen ağzı açık kafasını geriye atmış bana bakıyor. Ablanız naptı?

Daha çok güldüm. Kendi rezilliğime güldüm, sonra hani şu watty de ki kızlar var ya utanan, saf, masum kızlar ha aynen o biçim yüzümü kapadım, anırarak kendime sövdüm.

Zaten günden sonra çocuk yüzüme bakmadı.

Ciddiyim!!

Ta ki bugüne kadar...

Bizim oraları böyle okul günleri, sabah 7.40 suları bir yakışıklı istilasına falan uğruyor. Neyse işte bunun bir tayfası -aklınızda bad boy tayfası gelmesin Buğra gayet de güleç bir insan- durakta şekil şukul bekliyor. Ben de bakmıyorum, birkaç kez gözüm kaydı.

Sonra geldi otobüs, yemin ediyorum fakir saunası gibi. Bunlar orta kapıdan üçlü birbirine dayıyor fakat Buğra ortada kaşar gibi ezilip büzülüyor. Kulağında kulaklık, tam kaşar modunda , kariz yerlerde bana göz kırpıp gülümsedi, naber dedi galiba çünkü bende de vardı kulaklık duymadım. Gülümsedim falan. Nezaketen.

Ben de nazik olabilirim tm?

Ama tabii aradan sıkışmadım değil.

Sonra Makaroni yi gördüm. Otobüste aşk yaşadığım gülüm. Kız yalnız yanlış anlaşılmasın.

Kıza anlattım aşkım gene güldü. Kız a desem gülüyor. İşte bff dediğin böyle olur. Gerizekalı bir de sınıfta kalmış mhsjsksks ezdim tabi.

Bir sonraki rezilliğimi üşenmeden yazdığım zamana kadar görüşürüz güzeller.

REZİLLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin