ÇÖPE KAFA ATAN GİRL

159 6 0
                                    

Selamlar :D Yeni bir rezillikle karşınızdayım

Başlıktan da belli olduğu gibi çöpe kafa attım. Ama nasıl kafa atmak o. Asaletin dibine vurdum.

Yıl 2013 Ekim 31

Bakar mısınız gününden bile hayır yok arkadaş.

31 Ekim hayatımın dönüm noktası aq

Başlıyorum

Deve ile -çocuğa kafamı geri atarak bakıyorum- koşuşturuyoruz Sina kamkim bana tampır şişe verdi. Bendeniz Keskin Nişancı Deveye atacağıma kızın tekine attım. Aslında Deve çekilmese böyle bir olay yaşanmayacaktı.

Neyse

Kızın gözlüğü ağır çekimde parçalara ayrıldı. Ve kızın göz kapağı çizildi.

4 çocukla ortada kalmış gibi ağladım.

Vicdan azabından yani. Sonra ablası geldi. Az daha dayak yiyordum. Nazlı abla sağolsun bebeğim kurtardı. Burdan ona öpücüklerimi yolluyorum Allah razı olsun.

Ve ironi olay şu BU OLAY YÜZÜNDEN DİSİPLİNE GİDECEKTİM.

Abi çakı çekiyorlar uyarı bile almadan devam ediyorlar. Hıamına kod-

Terbiyeyi elden bırakmadan devam ediyorum.

Zaten o gün Esmerin ayarladığı abazalığın kitabını yazmış çocukla 2 gün çıktım.

Çok bile dayandım. Çocuk duştayım gelsene demişti. BEN? SENİNLE? DUŞA? GELİCEM? CANISI SEN HANGİ HAYAL ALEMDESİN?

Sinirlerimi bozdu onun bunun çocuğu.

Şimdi bu kız bunları neden anlatıyor diyeceksiniz.

Keser döner sap döner gün gelir hesap döner

atasözünü yaşadım. Galiba. Ama çok afilli duruyor atasözü baksanıza. Asalet akıyor her yerinden. Ayrıca atasözünü hatırlamak için babama bile sordum yani.

Neyse neyse. Bende çok neyse diyorum fark ettiniz mi?

Konuya dönüyorum.

Bir gün Tuğ ile Sel beni deli etti. Tuğ ya sataştım falan elinden kurtuldum böyle I AM SPARTACUS diye bağıracaktım amma ve lakin Sel çelme taktı ve ağır çekimde çöp kovasına kafa gömdüm. Abi yok böyle şey.

Çöp kovası kırıldı -plastikti kafam taş değil yanlış anlaşılmasın- Bir de videoya çekmiş kappeler. -Dediklerine göre secde eder gibi düşmüşüm. İMAN POWER AY EM İMANLI GÖRL.- Burnum ağzım nasıl acıdı. Ama gülüyorum yani. Milletin ortasında ağlamam gereksiz bir olay.

Ama tuvalete gidince yanımda Sarı vardı aynaya bir baktım sol gözümün sol alt kenarı çizilmiş.

Çok şqldi.

Bakın olan benim gözüme de oldu. Kızın kulağına gittiyse oh demiştir. Kappe. Benim sayemde kızın kısmeti açıldı bir teşekkür etmedi.

Büyüklük bende kalsın. -yalnız hem suçlu hem güçlüyüm sjjsjsjsjsjsjsjs-

Yani hissetmiştim benim gözüme de bir bok olacaktı ve ta tam. Oldu. Kimden beddua yedim bilmiyorum ama inşallah kocası İsmail YK dinlesin amin dinimiz.

Ramazan ramazan beddua ediyorum. Cehennemliğim valla.

GENE KONUDAN SAPTIM.

BAŞKA BİR REZİLLİĞE KADAR KENDİNİZE İYİ BAKIN BEBEQLER. SİZİ SEVİYOM.

ÇAV BELLA

REZİLLİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin