Luna
Dnes je ten deň... konečne sa koná konkurz do speváckej súťaže. Na konkurze budem spievať pieseň La vida es un sueňo...
Beriem si oblečenie a obliekam si ho na seba. Do kabelky si dávam mobil a peňaženku... som pripravená vyraziť.
Sadám si do auta a zapnem motor. Nohu na plyne stlačím až na zem a auto sa veľkou rýchlosťou vyrúti na cestu.
Po hodine som konečne pred tou budovou. Je to budova Jam&Roller. Tu sa koná konkurz... je to prvý krok.
Keď už som konečne na rade, vychádzam pred porotu... a tu sa začína môj sen.
No a potom ho tam uvidím sedieť. V porote naozaj sedí Matteo Balsano?
A vy sa možno pýtate, kto Matteo Balsano vlasne je. Tak vám to veľmi rada objasním.
Matteo Balsano je veľmi známy a slávny spevák. Spieval už v televíziách, dokonca stvárnil rolu mladého speváka Federica vo veľmi preslávenom seriáli Violetta. Je to proste hviezda.
Ale naspäť do reality. Postavila som sa pred nich. Konalo sa to ako verejná akcia, čiže tam je veľmi veľa ľudí. Zobrala som si mikrofón a začala som spievať La vida es un sueño.
Estoy aquí (Som tu)
Sin nada mas (Bez ničoho naviac)
No se porque (Neviem prečo)
Lo siento así (Mám pocit)Parece que (Vypadá to že)
Esta vida no es real (Tento život nieje skutočný)
Relámpagos, memorias (Blýskánie, spomienky)
Un fuego que me separo (Oheň, ktorý ma oddelil)Quieren que yo (Chcú aby som)
Pueda encontrar mi verdad (mohla nájsť moju pravdu)Po týchto slovách som sa pozrela na porotu. Mojim telom lomcuje toľko emócií. Emócií, ktoré sa snažím udržať v sebe.
Pero hay tanto amor alrededor (Ale je tu dookola toľko lásky)
Y mariposas en mi pelo (A motíle vo vlasoch)
Sueños en el aire (Sny sú vo vzduchu)
Sueños en el aire (Sny sú vo vzduchu)
Y la llave que abre el cielo (A klúč, ktorý otvára nebo)Tu som to už proste nevydržala. Všetky moje emócie som vypustila von. Zobrala som mikrofón do ruky a pripravila som sa na šou.
Quiero recordar que la vida es un sueño (Chcem si uvedomiť, že život je sen)
Y se hace realidad (A stáva sa skutočným)
Si no dejo de intentar (keby sme sa ho snažili udržať)
Aun queda mucho por andar (bude stále ešte viac vzdialený)Quiero recordar que la vida es un sueño (Chcem si uvedomiť že život je sen)
Y en mi corazón siempre guardare un lugar (A v mojom srdci vždy drží svoje miesto)
Por si te llego a encontrar (Ak ho budem vedieť nájsť)
Al despertar (aj po zobudení)Imagine felicidad (Predstav si šťastie)
Caminos que, quiero seguir (Cesty v ktorých chcem pokračovať)
Y que al andar, me acercan mas y mas (A keď idem, som bližšie a bližšie)
Una canción, memoria (Jedna pieseň, spomienky)
Historias que no conocí (Príbeh, ktorý som nepoznala)
Que suenan en mi (Hovorí mi)
Encontrando mi verdad (Nájdi svoju pravdu)Pero hay tanto amor alrededor (Ale je tu dookola toľko lásky)
Y mariposas en mi pelo (A motíle vo vlasoch)
Sueños en el aire (Sny sú vo vzduchu)
Sueños en el aire (Sny sú vo vzduchu)
Y la llave que abre el cielo (A klúč, ktorý otvára nebo)Quiero recordar que la vida es un sueño (Chcem si uvedomiť, že život je sen)
Y se hace realidad (A stáva sa skutočným)
Si no dejo de intentar (keby sme sa ho snažili udržať)
Aun queda mucho por andar (bude stále ešte viac vzdialený)Quiero recordar que la vida es un sueño (Chcem si uvedomiť že život je sen)
Y en mi corazón siempre guardare un lugar (A v mojom srdci vždy drží svoje miesto)
Por si te llego a encontrar (Ak ho budem vedieť nájsť)
Al despertar (aj po zobudení)Siempre habrá un amanecer (Tam bude vždy svitanie)
Para que donde de estés (Tam kde jsi)
Puedas volar a donde estoy (Môžeš letieť tam kde jsem)
Esperando encontrar (Dúfam že nájdeš)
Lo que le falta a mi libertad (Čo chýba z mojej slobody)Quiero recordar que la vida es un sueño (Chcem si uvedomiť, že život je sen)
Y en mi corazón siempre guardare un lugar (A v mojom srdci vždy drží svoje miesto)
Por si te llego a encontrar (Ak ho budem vedieť nájsť)
Al despertar (aj po zobudení)Keď som dospievala, z oka mi vypadla malá slzička. No a potom sa k slovu dostala porota. Teda konkrétne Matteo Balsano.
Matteo - Musím ťa veľmi pochváliť...
Luna - Ďakujem.
Matteo - Môžem sa spýtať, prečo a kedy si napísala túto pieseň?
Luna - Bolo to už dávno. Túto pieseň som napísala pár dní pred tým, ako som sa dozvedela o svojom skutočnom pôvode.
Matteo - Páni... musím uznať, že sa mi táto pieseň neskutočne páči. Dala si do nej toľko energie.
Luna - Ďakujem...
Matteo - Pre mňa si už teraz víťaz.Potom sa k slovu dostali ešte aj ostatní porodcovia. Tých som však už nedokázala počúvať. V hlave mi stále zneli tie Matteove slová: ,,Pre mňa si už teraz víťaz."
Porotcovia sa o niečom rozprávali a Matteo sa na mňa občas pozrel. Potom mi povedali výsledok.
Hl. porotca - Takže Luna Sol Valenteová... postupuješ do semifinále. Gratulujeme...
Vážne sa mi podarilo dostať sa až do semifinále? Takýto ušpech som nečakala.
Prišla som domov a tam na mňa hneď vybehla mama s množstvom, neskutočne veľkým množstvom otázok. Rukou som jej jemne naznačila nech spomalí...
Mama - Kto bol v porote?
Luna - Tých porotcou som nepoznala, no predsa sa tam medzi nimi našiel niekto, koho som poznala.
Mama - Koho.
Luna - Vieš ako som ti dakedy dávno rozprávala o tom slávnom spevákovi, ktorý sa volá Matteo Balsano.
Mama - Jasné, že pamätám. Celý mesiac si nehovorila o nikom inom.
Luna - Tak on... on bol v tej porote tiež... a povedal mi, že pre neho som už teraz víťaz.
Mama - A ktorú pieseň si vlasne spievala?
Luna - Spievala som... no... La vida es un sueño...
Mama - Zbláznila si sa Luna Sol Valenteová!!! Výslovne som ti ju zakázala spievať.Mama bola veľmi nahnevaná. Ešte nikdy mi totiž nepovedala celým mojim menom. Asi som tú pieseň naozaj nemala spievať.
Túto kapitolu chcem venovať jednej veľmi dobrej a na mňa vplivnej osobe. Všetko najlepšie k meninám...😘
No a na vás ostatných mám otázku... chcete pokračovanie príbehu? Ak áno, dajte com. nech viem, že vás prìbeh zaujíma.😉
YOU ARE READING
Spojila nás hudba
FanfictionDvaja mladí ľudia, dva príbehy, a jedna záľuba, ktorá ich spojila... spev Luna sa rozhodne zúčasniť jednej speváckej súťaže, ktorá jej môže zmeniť život a pomôcť vystupovať na obrovských pódiách. Luna ... Keď už som konečne na rade, vychádzam pred p...