Už svitá ráno a mne sa podarilo zaspať tak na dve minúty. Stále totiž myslím na Lunu...
Nevieme, čo s ňou je, neviem, či sa trápi, či ju niečo bolí... neviem absolútne nič. A to ma na tom všetko ničí asi najviac.
Po hodine som sa rozhodol zavolať jej mamine. Zobral som telefón, odblokoval som ho a znovu som to nezvládol... tá tapeta ma úplne ničí.
Matteo
Dobré ráno... už sa o
Lune vie niečo viac?Mama
Ešte nič. Stále je to o to
istom... nik nám nič nevie
povedať. Jediné, čo vieme
je, že sa nič nezhoršuje ale
ani nezlepšuje.Matteo
Aj tak ďakujem.Zložil som telefón a v hlave sa mi stále opakovala tá posledná veta. Nič sa nezhoršuje ale ani nezlepšuje...
Slzy mi stekajú po tvári. Každá sekunda ma ubíja dole. Jediné, čo ma drží nad vodou je, že keď sa Luna preberie, budem pri nej stáť, aby som jej so všetkým pomohol.
Obliekol som si tepláky a mikinu. Zobral som si fľašu s vodou a vyšiel som na terasu.
Všade je neskutočné ticho a ja si sadám do hojdacej siete. Zapísam si na mobile piesne a oddávam sa ich rytmu.
Slzy mi stekajú pri tom, keď si uvedomujem, čo sa práve deje, a čo môže byť ďalej.
No potom otváram oči. Zaspal som??! Stále som na hojdacej sieti, no bol som zakrytý dekou.
No a keď som hlavu otočil na bok, sedela tam ona... Fer. Usmievala sa na mňa a ja som sa musel usmiať na ňu. Ona je jedna z tých osôb, ktoré mi stále ukazujú, že život nie je len zlý.
A keďže nechcem trpieť stále viac a viac, tapetu si mením a dostáva sa tam toto.
Toto mi povedala Luna vtedy, keď som sa znovu vrátil do Buenos Aires. Nikdy na to nezabudnem a má to pre mňa obrovský zmysel.
Ani neviem ako sa mi podarilo znovu zaspať. Zrazu som sa ale ocitol v čiernej miestnosti. Je tu strašne veľa dymu...
Zrazu z tadiaľ vychádza nejaká ženská postava. Ale veď... to je Luna. Ale prečo sa nedokážem hýbať? Kričím po ňej, no ona sa na mňa len pozerá.
No po chvíli som sa konečne mohol hýbať. Chytil som ju za ruky a naše pohľady sa znovu stretli.
Matteo
Prečo som tu?Luna
Ticho Matteo... neplýtvaj
čas zbytočnými otázkami.Matteo
Tak potom mám už
len dve otázky.Luna
Tak sa pýtaj...Matteo
Uvidím ťa ešte niekedy?Luna
Určite sa ešte uvidíme,
ale nemôžem ti povedať
kedy a na ako dlho.
Aká je tvoja druhá otázka?Matteo
Kedy sa preberieš?Povedal som to tak odhodlane, no Luna sa tej otázky úplne zľakla. Jej tvár sa začala zmáčať v slzách...
Luna
Matteo ani nevieš, ako
veľmi by som ti chcela
odpovedať na túto otázku,
no ja nemôžem.
Odpoviem ti na čokoľvek,
ale na toto ti odpoveď
povedať nemôžem.Matteo
Ake ja nechcem žiadnu
inú odpoveď. Ja chcem
odpoveď na túto jedinú
otázku...Luna
Matteo môžem ti povedať
len to, že v pravý čas sa to
dezvieš. Ale teraz mám
jednú otázku.Matteo
Akú?Luna
Pačilo sa ti, byť so mnou
a páčil sa ti náš prvý bosk?Matteo
Páči sa mi každá sekunda
s tebou. A čo sa týka
toho bosku...Pritiahol som si ju k sebe a naše pery som spojil k sebe. Luna začala okamžite spolupracovať. No potom sa tu objavil lúč silného svetla. Osvetlil všetko a zrazu som otvoril oči. Znovu som bol na záhrade.
Mám toľko otázok, no žiadne odpovede. Toľko pocitov, no žiaden nie je pozitívny... Zobral som do rúk gitaru.
Como es que se elige una princesa? (Ako zistím, ktorá je princezná?)
Como saber si es de una de ellas? (Ako zistím, ktorá je ta pravá?)
La que espera que sea su príncipe azul (Tá jediná, ktorá dúfa, že budem jej princ?)
Como es que descubro la manera? (Podľa čoho sela mám rozhodnúť?)
Pues la única belleza es la que guarda en su interior (Tá jediná, ktorá schováva svoju krásu vo svojom vnútri)Dale luz a mis sentidos (Ukáž mi svetlo)
Ya veo la señal (Daj mi znamenie)
Ya no soy yo (Už to nie som ja)
Es el amor (Je to láska)
Y siento que estoy despertando
(A cítim, ako sa prebúdza)No se quien soy (Neviem, kdo som)
Ni a donde voy (Neviem, kam idem)
Aunque pensé que estaba claro
(Aj keď som si myslel, že to bolo samozrejmé)Moje myšlienky práve blúdia k dvom osobám a ja sa neviem rozhodnúť. Fernanda je živá, je tu so mnou. Luna je v kóme ale s ňou som cítil niečo, čo sa mi s Fer nestalo...
No quiero sentirme un cobarde
(Nechcem sa cítiť, ako zbabelec)
Solo espero, no sea tarde
(Len dúfam, že nie je veľmi neskoro)
Para seguir al corazón (Nasledovať srdce)Como es que se elige una princesa?
(Ako zistím, ktorá je princezná?)
Día y noche pienso en ella (Myslím na ňu vo dne, v noci)
En su mirada (Jej pohľad)
Y me habla del amor (mi hovorí milujem ťa)Como es que descubro la manera?
(Ako sa mám rozhodnúť?)
De encontrarme frente a ella (Stojím pred ňou)
Y escuchar su corazón (a počúvam svoje srdce)Dale luz a mis sentidos (Ukáž mi svetlo)
Ya veo la señal (Daj mi znamenie)
Ya no soy yo (Už to nie som ja)
Es el amor (Je to láska)
Y siento que estoy despertando
(A cítim, ako sa prebúdza)No se quien soy (Neviem, kdo som)
Ni a donde voy (Neviem, kam idem)
Aunque pensé que estaba claro
(Aj keď som si myslel, že to bolo samozrejmé)Ya no soy yo (Už to nie som ja)
Es el amor (Je to láska)
Y siento que estoy despertando
(A cítim, ako sa prebúdza)No se quien soy (Neviem, kdo som)
Ni a donde voy (Neviem, kam idem)
Aunque pensé que estaba claro
(Aj keď som si myslel, že to bolo samozrejmé)No quiero sentirme un cobarde (Nechcem sa cítiť ako zbabelec)
Solo espero, no sea tarde (Len dúfam, že nie je veľmi neskoro)
Para seguir al corazón (Nasledovať svoje srdce)Nasledovať svoje srdce... ale moje srdce patrí obom. Som tak zmätený. Tak nerozhodný.
Máme tu ďalšiu kapitolu. No tentoraz sa nám tu črtá zaujímavý vnútorný konflikt Mattea. Koho si myslíte, že si vyberie? Kto bude jeho princezná? A preberie sa Luna vôbec?
YOU ARE READING
Spojila nás hudba
FanfictionDvaja mladí ľudia, dva príbehy, a jedna záľuba, ktorá ich spojila... spev Luna sa rozhodne zúčasniť jednej speváckej súťaže, ktorá jej môže zmeniť život a pomôcť vystupovať na obrovských pódiách. Luna ... Keď už som konečne na rade, vychádzam pred p...