18.

384 24 4
                                    

Takže tu máme prvú zlomovú kapitolu a tým aj prvé venovanie. To poputuje jednej veľmi dobrej spisovateľke. Osobe, ktorá je pre mňa obrovskou inšpiráciou. Osobe, ktorá má talent a podporuje tento príbeh... táto kapitola je venovaná práve tebe  Miharu255

Luna
Dnes je ten deň... narodeninová oslava. Matteo ešte stále spí a preto som sa rozhodla, že mu raňajky zanesiem do izby.

Tácku som položila na stolík, sadla som si na sedačku vedľa jeho postele a pohladila som ho po hlave.

Unavene zamrnčal a potom otvoril oči. Obdaroval ma tým najsladším úsmevom a ja som vtedy dostala ten najkrajší darček. Mohla som tu byť s ním. S osobou, ktorú milujem.

Luna
Dobré ráno...

Matteo
Dobré ráno a všetko
najlepšie k narodeninám.

Ako dopovedal polsedne slovo, z oka sa mi vykotúľala slza a Matteo ma hneď objal.

Matteo
Luna to je vporiadku.
Budem tu vždy pre teba.

Luna
Ďa... ďakujem.

Najedol sa a spolu sme išli pripravovať oslavu. Veľa sme sa pri tom nasmiali. Až prišiel ten moment.

Domom sa rozoznel zvonček a dnu vošli prví hostia. Stŕpla som. Matteo ma chytil za ruku a to ma trochu upokojilo.

Na veľkú kopu mi ľudia dávali darčeky a potom sa zabávali na tanečnom parkete.

Napokon nadišiel čas vystúpenia skvelých ľudí. Ako prvá išla Ámbar s babami.

Potom predstavila Simóna... bola som tak rada, že prijali pozvanie a zaspievali mi na oslave.

Matteo ma potom zobral bokom. Začali sme spolu tancovať a naše pohľady boli úplne prilepené k sebe. Cítila som, ako mi silno bije srdce a moja nervozita dosahovala nadpriemerné hodnoty. Ešte nikdy sa mi nič podobné nestalo.

Tancovali sme úplne blízko seba a boli sme neskutočne prepojení. Pozrela som sa mu do jeho orieškovo hnedých očí a okamžite som sa v nich stratila.

Matteo si ma pritiahol ešte bližšie a na perách mal úsmev. Zavrela som oči a tým som mu naznačila, že som na to pripravená.

Naše pery sa spojili a ja som sa ocitla v úplne inom svete. Možno aj v inej galaxii.

Jeho pery boli tak mäkké a úžasné. Ale potom som si uvedomila, že presne toto sa nemalo stať. Bola som veľmi nervózna.

Luna
Chceš počuť tajomstvo?

Matteo
Aké...

Spojila nás hudbaWhere stories live. Discover now