28.

193 23 4
                                    

Luna
Je večer a ja len tak brázdim internet. Do očí mi udrie jeden článok. Okamžite ho otváram a začínam nahlas čítať:

Matteo, idol mnohých ľudí urobil zásadné rozhodnutie... Po tom, čo odspieval svoje najlepšie vystúpenie v celej jeho kariere po boku Luny Sol Valenteovej, ohlásil koniec svojej kariéry. A my všetci sa pýtame prečo?

Na jeho sociálnych sieťach potvrdil, že naozaj ukončil svoju kariéru:

Milí moji fanúšikovia...
Z médií ste sa už mohli dozvedieť, že som sa rozhodol ukončiť svoju umeleckú kariéru.
Myslel som si, že jediné, čo v živote chcem je uspieť v hudbe a presláviť sa ako spevácka hviezda.
No potom mi do života vstúpil niekto, koho som vďaka znovuobnoveniu mojej kariéry nadobro stratil.
Je mi to naozaj ľúto, ale ja takto pokračovať nemôžem...
Netvrdím, že sa k hudbe už nikdy nevrátim, no teraz potrebujem čas, aby som si trochu upratal život.

Žeby to dievča bola Luna? Z dobre overených zdrojov sme ale zistili, že to, čo ich manažér hovoril o jej odchode nebola až tak pravda... posledné dni bol vsťah medzi Lunou Sol Valenteovou a Matteom Balsanom dosť vyostrený. A preto máme podozrenie, že Luna Sol Valenteová môže za koniec kariéry Mattea Balsana.

Ja môžem za koniec Matteovej kariéry? Tieto slová ma tak veľmi bolia...

A aj keď som to nechcela tak skoro urobiť, rozhodla som sa zavolať Matteovi...

Luna
Ahoj Matteo. Čo je pravdy
na tom, že môžem za tvoj
koniec kariéry?

Matteo
No...

Luna
Takže za to môžem naozaj ja?

Matteo
Luna...

Znovu som to nezvládla. Slzy mi stekali po tvári... mobil som držala pri uchu a hovor stále bežal. Matteo o tom asi nevedel, pretože začal niečo hovoriť Gastónovi.

Gastón
Kto ti volal?

Matteo
Luna...

Gastón
A čo chcela?

Matteo
Pýtala sa ma, či som kariéru
ukončil kôli nej.

Gastón
A povedal si jej pravdu?

Matteo
Nemohol som... čo som jej mal povedať??! Luna skončil som
pretože...

Hovor som vypla. A vy sa možno pýtate prečo. Je pravda, že som práve mala možnosť zistiť celú pravdu, no ja som to takto nechcela.

Ak som sa mala dozvedieť pravdu, tak som ju chcela počuť od Mattea osobne. Nie takto...

A aj keď som asi vedela, že je to kôli mne, snažila som sa neuvedomovať si to. Velmi to bolí.

Prebrala som sa len kvôli tomu, aby Matteo mohol pokračovať v svojej kariere. A ak skončil, tak to som mohla radšej zomrieť.

Potrebujem byť sama. Na papier preto píšem odkaz pre mojich adoptívnych rodičov.

,,V poslednej dobe je toho na mňa príliš veľa. Potrebujem si trochu vyvetrať hlavu a preto ma dnes večer nečakajte doma... vaša Luna.''

Spojila nás hudbaWhere stories live. Discover now