7.

345 29 4
                                    

Skok v čase... 5 dní do finále

Matteo

Zase ďalšie ráno. Už od vtedy, ako som otvoril oči ma naháňa manažér aj hlavný porodca kôli tomu openu.

Áno... open music je šou, ktorá sa koná v Rolleri bežne, no teraz je to zároveň šou prepojená s finále našej speváckej súťaže.

Takže na začiatok zahrá ich miesna kapela. Potom budú prestriedané sólové čísla našich finalistov a skupinové čísla. No a na záver vytiahnem Lunu na pódium si so mnou zaspievať pieseň Prófugos.

Takže teraz idem spísať ten slávny zoznam.

1. Rollerband - Inviseble
2. Ambár - ¿Cómo Me Ves?
3. Jasmína - Fush, ¡Te Vas!
4. Jim, Yam, Ramiro - Honey Funny
5. Rollerband - Linda
6. Ramiro - Cuando bailo
7. Felicity - Tengo un corazon
8. Ámbar, Jasnína, Delfi - Chicas así
9. Matteo - Prófugos

Takže asi nejak takto bude prebiehať program. Naschval som tam nenapísal, že Luna bude so mnou spievať Prófugos. Pretože ona o tom nevie.

No a bude mať aj zoznam, pretože sa nám ponúkla, že pomôže s organizáciou zákulisia. Jasné, že som to neodmietol.

A možno ste si už všimli, že finalisti sú len 4. A to preto, pretože sme vyberali TOP 5. No keď Luna odstúpila, zostali len 4.

Tento zoznam som poslal hlavnému porodcovi a potom som sa konečne rozhodol ísť dole.

Vlasne, ja som vám to zabudol povedať. Od vtedy, ako sme s Lunou začali spolupracovať, ponúkla mi bývať u nej doma.

Potom povedala tete Sharon o tej peváckej súťaži, zoznámila ma s jej mamou.

Bývam v izbe hneď veľna nej. Takže naspäť do reality. Obul som si papuče. No kým som sa postavil z postele, vo dverách už stála Luna aj s plnou táckou tých najlepších dobrôt. Potom ju položila na stolík vedľa mojej postele a ona si sadla hneď vedľa mňa.

Matteo
Luna nemusíš ma tak
rozmaznávať. Čo si potom
počnem bez teba?

Luna
Matteo neprotestuj. Si môj
hosť a tak sa o teba budem
aj starať...

Matteo
No dobre... tak čo si
mi doniesla dnes?

Luna
Na dnes to sú lievance
s javorovým sirupom,
zmrzlinou, šľahačkou
a rozpustenou čokoládou.
A k tomu ešte jahody,
černice a maliny...

Matteo
Páni... no tak to si sa
teda činila.

Luna
Poviem ti tajomstvo...
Nerobila som ich ja, ale
moja mamina. Ja som ich
totiž nikdy nerobila.

Matteo
Počuj dnes som dokončil
ten zoznam účasníkov a
piesní... chceš ho vidieť?

Luna
Jasné, že áno...

Matteo
Tak ja sa naraňajkujem
a pôjdem to potom
vytlačiť...

A ako som povedal, tak som to aj urobil. Hneď po raňajkách som išiel vytlačiť ten zoznam.

Potom sme s Lunou išli von. No a na príkaz nášho manažéra sme sa museli držať za ruky. A samozrejme sa hneď objavili novinári.

Milo som ich vsetkých odbil a s Lunou sme pokračovali ďalej do nákupného centra.

Spojila nás hudbaWhere stories live. Discover now