Už je to týždeň od tej nehody a Lunin stav sa stále nezlepšuje. Stupeň kómy neklesá a životné funkcie začínajú pomaly vypovedať svoju funkciu.
Prileteli sme pred hodinou, no do nemocnice som sa neodvážil vstúpiť. A keď hovorím prileteli, myslím tým moju psychickú podporu Fer.
U Luny doma sme si zložili veci a ja som stále plakal. Nedokážem sa zmieriť s tým, že tu medzi nami nemusí zostať.
Napokon som sa ale odhodlal ísť do nemocnice. Hneď na chodbe sedeli jej rodičia. Boli úplne iný...
Predstavil som im Fernandu a potom som sa rozhodol vkročiť do izby, ktorá ma tak ničí.
Pomaly som otvoril dvere a ešte pomalšie som vstúpil dnu. Všade bolo ticho prerušované pípaním prístrojov.
Sadol som si k jej posteli a znovu som ju chytil za ruku. Bola ešte studenšia ako keď som odchádzal. Prvý znak toho, že sa to od môjho odchodu nevyvíja pozitívnym smerom.
Z očí mi po tvári začali stekať slzy. Najskôr som nevedel, čo mám robiť, no potom som prehovoril.
Matteo
Ahoj Luna... už som tu
nebol týždeň, no potreboval
som čas toto všetko stráviť.
Je to pre mňa až príliš šokujúce.
Vidieť ťa bezbranne ležať a
nevedieť kedy a či sa vôbec
ešte niekedy prebudíš. Ani
nevieš, ako veľmi mi chýba
tvoj úsmev, tvoj smiech a
hlavne tvoj pozitívny a
motivujúci život. Všetkým
nám veľmi chýbaš. Kedysi som
mal strašne veľa prijaní, no teraz
mám len jedno. Naozaj jedno
jediné. Chcem aby si sa prebrala
a bola tu s nami...Keď som dokončil svoj monológ, utrel som si slzy, pustil som si na mobile podklad a začal som jej potichu spievať.
Como es que se elige una princesa? (Ako zistím, ktorá je princezná?)
Como saber si es de una de ellas? (Ako zistím, ktorá je ta pravá?)
La que espera que sea su príncipe azul (Tá jediná, ktorá dúfa, že budem jej princ?)
Como es que descubro la manera? (Podľa čoho sela mám rozhodnúť?)
Pues la única belleza es la que guarda en su interior (Tá jediná, ktorá schováva svoju krásu vo svojom vnútri)Dale luz a mis sentidos (Ukáž mi svetlo)
Ya veo la señal (Daj mi znamenie)
Ya no soy yo (Už to nie som ja)
Es el amor (Je to láska)
Y siento que estoy despertando
(A cítim, ako sa prebúdza)No se quien soy (Neviem, kdo som)
Ni a donde voy (Neviem, kam idem)
Aunque pensé que estaba claro
(Aj keď som si myslel, že to bolo samozrejmé)...
No quiero sentirme un cobarde (Nechcem sa cítiť ako zbabelec)
Solo espero, no sea tarde (Len dúfam, že nie je veľmi neskoro)
Para seguir al corazón (Nasledovať svoje srdce)Zhlboka som sa nadýchol a postavil som sa zo stoličky. Jej ruka vykĺzla z mojej dlane a ja som sa pomalým krokom vydal k východu.
Hneď ako ma v čakárni uvidela Fernanda, postavila sa a išla mi naproti.
Úplne vyčerpaný som jej spadol do jej objatia. Slzy mi stále stekali po tvári a ja som nevedel, čo sa bude diať ďalej.
Sadol som si na stoličku a ešte som sa o niečom rozprával s Luninými rodičmi. Potom nás prerušil doktor.
Doktor
Manželia Valenteovci?L. mama
Áno, to sme my.Doktor
Výsledky Luny Sol Valenteovej sa rapídne posunuli pozitívnym smerom. Môže to znamenať dve veci. Buď sa jej telo pripravuje na smrť, alebo sa čoskoro preberie.Možno zomrie... rozbehol som sa preč. Psychicky a ani fyzicky som to nezvládol. Vybehol som na jeden balkón a tam som sa zosunul k zemi.
Už len myšlienka, že Luna môže o chvíľu zomrieť ma bodala ako ostrý nôž.
Fernanda
Matteo ako ti je?Započul som tichý a bojazlivý hlas. Bolestivo som sa pozrel hore a tam stála Fer.
Matteo
Hrozne. Nedokážem sa
zmieriť s tým, že Luna
navždy odíde preč...Fernanda
Matteo ale veď doktor
povedal, že to môže
znamenať aj to, že sa...Viac som už nepočul, pretože ma pohltila tma. Znovu som sa ocitol v tej tmavej miestnosti. Všade je plno dymu. No a z neho znovu vychádza môj strážny anjel Luna.
Matteo
Čo... čo sa bude diať ďalej?
Prežiješ to?Luna
Matteo to záleží od toho,
či to budem chcieť ja.Matteo
A ty chceš zomrieť?Luna znovu začala plakať. Teraz ale dym ustúpil a miestnosť sa znovu zaplnila svetlom. No predsa som počul Lunin strácajúci sa hlas.
Luna
Matteo milujem ťa, vždy
som ťa milovala a navždy
aj budem. Nech sa stane
čokoľvek, nikdy na teba
nezabudnem.Otvoril som oči a rozbehol som sa za Lunou do izby. Potreboval som ju vidieť. Potreboval som vedieť, že je v poriadku.
Bežal som dlhou chodbou a strácal som drahocené sekundy. A každou sekundou som strácal sám seba.
Keď som dobehol pred jej izbu, úplne som zmeravel. Vo vnútri boli jej rodičia a dvaja doktori.
Slzy sa stali mojou súčasťou a ja som sa cítil horšie než kedykoľvek predtým. Slzy jej rodičov ma zabíjali.
Vošiel som do jej izby... keď ma uvideli jej rodičia, pobúchali ma po pleci a povedali mi.
L. mama
Odchádza...Matteo
Potrebujem s ňou byť
chvíľu sám.Všetci vyšli z izby a ja som si do tretice chytil jej ruku do mojich dlaní. Bola ako ľad...
Matteo
Luna... Luna sama si
povedala, že je to len na
tebe ako sa rozhodneš.
Tak prečo chceš odísť?
Prečo nás tu chceš nechať
utrápiť sa? Mali sme spolu
veľké plány, náš koncert,
milujem ťa...Slzy mi tiekli po tvári ale Lunin stav bol stále rovnaký. Bledá koža, úplne ľadové ruky, nemý výraz.
Moje slzy nado mnou prevzali kontrolu a samovoľne stekali po mojej tvári. Bojoval som o ňu, no už bolo neskoro. Ona svoj boj asi nechce... z posledných díl som zaspieval:
Dale luz a mis sentidos (Ukáž mi svetlo)
Ya veo la señal (Daj mi znamenie)
Ya no soy yo (Už to nie som ja)
Es el amor (Je to láska)
Y siento que estoy despertando
(A cítim, ako sa prebúdza)No se quien soy (Neviem, kdo som)
Ni a donde voy (Neviem, kam idem)
Aunque pensé que estaba claro
(Aj keď som si myslel, že to bolo samozrejmé)Sme na konci ďalšej zaujímavej kapitoly... čo si myslíte, zomrie Luna?
YOU ARE READING
Spojila nás hudba
FanfictionDvaja mladí ľudia, dva príbehy, a jedna záľuba, ktorá ich spojila... spev Luna sa rozhodne zúčasniť jednej speváckej súťaže, ktorá jej môže zmeniť život a pomôcť vystupovať na obrovských pódiách. Luna ... Keď už som konečne na rade, vychádzam pred p...