Matteo
Luna Sol Valenteová... dievča s anjelskym hlasom. Jej meno mi v hlave rezonuje už celý deň. No našťastie za chvíľu súťaž končí.
Po ďalších dvoch vystúpeniach som konečne mohol ísť do hotela. Pred tým som si ale zobral záznam z dnešného konkurzu.
Na hoteli som si pustil celý záznam. No pri tej Lune Sol Valenteovej som precitol. Jej spev neznel tak monotónne ako všetkých ostatných.
Quiero recordar que la vida es un sueño (Chcem si uvedomiť, že život je sen)
Y en mi corazón siempre guardare un lugar (A v mojom srdci vždy drží svoje miesto)
Por si te llego a encontrar (Ak ho budem vedieť nájsť)
Al despertar (aj po zobudení)Po tom ako dospievala tieto slová, z oka jej vypadla malá slzička. Vtedy mi to prišlo milé... no teraz s odstupom času som si uvedomil, že to milé nie je.
Ešte raz som sa započúval do textu a všetko som začal chápať. Všetky tie emócie, všetky city, a aj tie slzy na konci. Už mi všetko konečne dávalo zmysel.
Vypol som nahrávku a začal som pátrať po Lune Sol Valenteovej aj na youtube. A moje hľadanie nebolo márne... našiel som to, čo som hľadal.
Pieseň sa volá Musica en ti... a tiež odráža toľko citov. Luna totiž nespieva len tak. V jej piesňach je tak veľmi veľa emócií.
Zamyslel som sa nad svojim životom... celý ten čas som si myslel, že nebyť s mojou rodinou je to najťažšie. No Luna mi otvorila oči.
Keď v tej piesni spievala o tom ohni, o tej jej minulosti... o tom, ako hľadala samú seba...
Imagine felicidad (Predstav si šťastie)
Caminos que, quiero seguir (Cesty v ktorých chcem pokračovať)
Y que al andar, me acercan mas y mas (A keď idem, som bližšie a bližšie)
Una canción, memoria (Jedna pieseň, spomienky)
Historias que no conocí (Príbeh, ktorý som nepoznala)
Que suenan en mi (Hovorí mi)
Encontrando mi verdad (Nájdi svoju pravdu)Tá pieseň je niečim zvlášna. Je niečim iná... má nejaké určité posolstvo... niečo, čo ju urobilo výnimočnou.
Ľahol som si a po namáhavom dni som sa konečne tešil na kúsok dobrého a dlhého spánku.
A zrazu sa prechádzam po dvore... po dvore v našom dome v Mexiku? Áno, znie to naozaj divne. Neviem ako som sa tu ocitol. Je tu koncert. Naša rodina totiž každú neďeľu usporadúvala koncert a na pódiu stojí veľmi známa osoba. Ved to je Lili Bensnová! Slávna speváčka... ale ten text...
Pamätaj, že život je ako sen.
Keď si zavrieš oči a budeš ma volať,
Ja za tebou prídem...
A nech sa nám v živote stane čokoľvek,
Budem tu pre teba a pomôžem ti nájsť
Tvoju stratenú minulosť...Ten text je veľmi podobný, tomu textu od Luny. Tiež spieva o snoch a o minulosti...
Približujem sa k pódiu, keď v tom sa tam objaví malé dievčatko. Môže mať tak 3 roky. Spolu zaspievajú posledný refrén...
Od publika dostanú veľký búrlivý potlesk. Moderátor potom celú tú šou ukončí:
Moderátor - Takže toto bolo naše posledné číslo. Ešte raz prosím zatieskajte Lili Bensnovej a jej maličkej a veľmi talentovane dcére Sol...
YOU ARE READING
Spojila nás hudba
FanfictionDvaja mladí ľudia, dva príbehy, a jedna záľuba, ktorá ich spojila... spev Luna sa rozhodne zúčasniť jednej speváckej súťaže, ktorá jej môže zmeniť život a pomôcť vystupovať na obrovských pódiách. Luna ... Keď už som konečne na rade, vychádzam pred p...