31.

205 22 9
                                    

Luna

Korčuľujeme spolu s Matteom k jazeru. On to síce nevie, ale dúfam, že sa mu tam bude páčiť.

Luna
Už len chvíľu a už sme tam.

Otočila som sa na Mattea aby som videla, ako sa tvári. No potom som ho tam uvidela. Spadol na kolená a stále sa nedvíhal.

Luna
Matteo!

Okamžite som sa k nemu rozkorčuľovala. Zastala som a kľakla som si k nemu. Našťastie tadiaľto skoro nik nechodí, pretože táto cesta nie je na žiadnej cyklomape.

Chytila som ho na chrbte. Jeho telo bolo úplne napnuté a pri tom sa celý klepal.

Pomohla som mu posadiť sa na jeden taký pník. Strašne som sa o neho bála. No a potom hodil šabľu...

Luna
Matteo si v pohode?

Matteo
To len to miesto.

Luna
Čo je s týmto miestom?

Matteo
Ja...

Nestihol to dopovedať. Jeho telo sa znovu naplo a z neho vyleteli ďalšie zvratky.

Podala som mu fľašu a on sa napil trochu vody. Potom sme pokračovali v ceste.

Keď sme tam prišli, odkryla som mu oči. Matteo pár krát zažmurkal a potom sa rozhliadol.

Matteo
Je to tu nádherné.

Luna
Ja viem... a tak mitútu
odtiaľto je kúsok dialnice,
ktorý vyradily z prevácky.

Matteo
Ideme sa tam pozrieť?

Zobrala som ho za ruku a ťahala som ho. Potom sme tam prišli a Matteo bol úplne mimo.

Luna
Si si istý, že zvládneš
korčuľovať?

Matteo
Jasné, že áno.

Matteo hneď začal korčuľovať. Ja som ho chvíľu sledovala a až keď som si bola úplne istá, že to zvládne, začala som korčuľovať aj ja.

Tento úsek je tu už dosť dlho a niekto tu už vybudoval aj rampy. Matteo sa na ne hneď vrhol.

No ako bol na vrchu, niekto ho z rampy strčil. Ešte chvíľu sa snažil zastaviť no potom sa jeho telo len dogúľalo dole.

Keď som sa pozrela hore, moje srdce vynechalo pár úderov. Pretože z tej rampy ho strčil človek, ktorý je mi viac ako kamarát. Z tej rampy ho strčil Simón...

Luna
Simón ty si sa zbláznil?

Simón
Zaslúži si to. Najskôr mi
zoberie teba a potom mi
ukradne moje vedúce
postavenie v tíme!

Nedokázala som sa tam so Simónom dlhšie hádať. Prikorčuľovala som k Matteovi. Pozrela som sa na neho a zistila som, že mu z nosa tečie krv. Krv bola doslova všade.

Hlavu som mu podložila mojou mikinou, aj keď som vedela, že bude celá od krvy.

Luna
Vydrž Matteo, o chvíľu ti už
bude lepšie... ver mi.

Spojila nás hudbaWhere stories live. Discover now