19.

265 24 9
                                    

Matteo
Už tu sedíme viac ako hodinu a nikto nám nič nevie povedať. Doktori sa stále striedajú, no o Lune nám ešte nič nepovedali.

Nik nevie, aké šance na prežitie jej dávajú. Nik nevie, či sa vôbec preberie. A nik nevie, ako sa vlasne dostala do tej izby...

No a po ďalších dvoch hodinách konečne z operačnej sály vychádza doktor.

Doktor
Luna Sol Valenteová
utrpela rozsiahle poranenia
lebky a hrudníka... jej stav
sa nám podarilo stabilizovať,
ale je v kóme.

Matteo
A kedy sa preberie?

Doktor
To nik nevie povedať úplne
presne. Záleží to od zlepšovania
je zdravotného stavu.

Toto som už nezvládol. Vybehol som pred nemocnicu, no tam už sa začali zbiehať novinári. Manažér na mňa zatrúbil a ja som si sadol do auta.

Matteo
Čo budeme robiť?

Manažér
Doktori budú mlčať, to
nám získa trochu času.
A vieš o nej niečo?

Matteo
Je v kóme a nik nám
nevie povedať kedy
sa preberie...

Slzy mi znovu začali stekať po tvári. Nechcem si ani len predstaviť, že by to Luna nemusela prežiť. Toto sa naozaj nemalo nikdy stať.

Potom som sa vrátil naspäť do nemocnice. Sadol som si do čakárne a čakal som na jej rodičov. Mňa k nej teraz bohužiaľ nepustia...

Trhá mi srdce, že ju nemôžem vidieť. No možno je to aj dobre. Neviem, či by som to psychicky zvládol. Vidieť ju pripojenú hadičkami na rôzne prístroje.

Napokon sa jej rodičom podarilo vybaviť, aby som sa mohol ísť na Lunu pozrieť aj ja.

Vošiel som do izby a moje srdce sa zastavilo. Je to ešte horšie ako som si myslel. Na posteli je úplne bledé bezbranné telo napojené na milióny hadičiek. Vpodstate Luna ani nežije... žijú za ňu prístroje.

Postavil som sa k jej posteli. Chytil som ju za ruku, je tak studená. Utrel som mi slzy.

Matteo
Luna prečo si išla do
tej izby? Prečo si
nevybehla keď padal
ten strop? Prečo... prečo
si nám to urobila?

Do izby vošiel doktor a ja som chcene, nechcene musel Lunu znovu opustiť. Bojím sa o ňu.

Znovu som si sadol do čakárne k jej rodičom. Začínam rozmýšľať, že odídem znovu do Montevidea...

Odblokoval som mobil, aby som zavolal manažérovi, no hneď ma zastavila moja tapeta. Mám tam našu spoločnú fotku. Slzy sa mi znovu začali vylievať z očí a ja som ich nedokázal zastaviť.

 Slzy sa mi znovu začali vylievať z očí a ja som ich nedokázal zastaviť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Spojila nás hudbaWhere stories live. Discover now