5.

410 30 7
                                    

Matteo

Ráno mi prišla sms o stretnutí kôli prejednaniu nejakej žiadosti o odstúpení zo súťaže.

Obliekol som si teda roztrhané rifle, biele tričko rifľovú bundu a doladil som to bielymi teniskami.

Prišiel som do budovy, kde sme sa mali stretnúť a na recepcii ma hneď navigovali.

Hneď ako som prišiel do miesnosti, zabodli sa do mňa pohľady ďalších dvoch ľudí. Sadol som si teda na stoličku a počúval som, kto chce odstúpiť.

Porotca
Takže vitaj Matteo. Žiadosť
prišla ešte včera večer, ale
to už sme ťa nechceli
zaťažovať.

Matteo
A od koho tá žiadosť je?

Porotca
To by si mal zistiť sám.
Prečítaj si ju...

Podal mi notebook a ja som si ho zobral pred seba. Na obrazovke už bol rozkliknutý ten mail.

,,Vážená porota,
uvedomila som si, že v súťaži už nechcem pokračovať.

Spev bol pre mňa vždy to najdôležitejšie. Bola to moja vášeň. Dostala som sa ďaleko. Ďakujem, za možnosť, ktorú mi ponúkla táto súťaž.
No moje konečné rozhodnutie znie, že Odstupujem zo súťaže.

Za pochopenie a za Váš čas veľmi pekne ďakujem.

Súťažiaca Luna Sol Valenteová."

Nemohol som veriť vlasným očiam... ona vážne chce odstúpiť??! A keďže môžem s odstúpením nesúhlasiť, teda aspoň myslím. Tak to teraz využijem.

Matteo
Ja s odstúpením Luny Sol
Valenteovej nesúhlasím...

Porotca
Ale Matteo... keď niekto
odstupuje dobrovolne,
nemôžme ho nútiť, aby
zostal... môžme ísť tak
akurát k nej domov, aby
nám to rozhodnutie potvrdia.

Matteo
Vy neviete, čí mi si to dievča
v živote prešlo...! Neviete, ani
to, že jej matka je Lili Benson!

Buchol som päsťou do stola a odišiel som. Bol som tak nahnevaný a zároveň bezmocný. Vedeli, ako mi jej hlas vyčaril úsmev na tvári. Vedeli ako zareágujem na jej odstúpenie a aj tak ma tam zavolali!

Rozhodol som sa, že Lune napíšem. Kto iný ako ja ju má od toho šialenstva odhovoriť?

Matteo
Luna si tu?

Luna
Áno... čo chceš?

Matteo
Chcem vysvetlenie.

Luna
Aké?

Matteo
Prečo chceš odstúpiť?

Luna
Takže už to vieš...?

Matteo
Luna nerob blbosti...
Mohli by sme sa
stretnúť?

Luna
A načo?

Matteo
Musíme sa porozprávať.

Napokon sme sa dohodli, že sa stretneme o hodinu v Rolleri. Dúfam, že má dobré vysvetlenie.

Po hodine tam nakoniec prišla. Na sebe mala oblečenú košeľu a rifle. Vlasy ako vždy jemne rozpustené. Potom si sadla.

Spojila nás hudbaWhere stories live. Discover now