-Δηλαδή θες να μου πεις ότι αγαπάτε στα κρυφά ο ένας τον άλλον;
Γύρισα το κεφάλι μου ξαφνιασμένη προς το μέρος του. Ευτυχώς που ο Άντριου δεν μας άκουγε....
-Τι ασυναρτησίες είναι αυτές που λες βρε μπαμπά; Πάλι μέθυσες;
Αναστέναξε χαμογελώντας.
-Όχι... Δεν μου το επέτρεψε ο πατριός σου... Ήρθε εδώ, με επέπληξε που δεν τον άκουσα σχετικά με την υγιεινή του σπιτιού μου , μου ανακοίνωσε ότι σήμερα θα ρθετε, σιγυρίσαμε μαζί και φεύγοντας μου απαγόρευσε να πιω αλκοόλ.
-Μάλιστα....
-Πρέπει να σε αγαπάει πολύ Ινόβη για να τα κάνει όλα αυτά...
-Το ξέρω... Αλλά πού ακριβώς το πας;
Καθάρισε την φωνή του κι έπειτα μου αποκρίθηκε:
-Απλά συνδίασε αυτό με το γεγονός ότι σου είπε πως είσαι σημαντική γι' αυτόν. Επίσης, ούτε ο ίδιος ήξερε το γιατί.
- Στάνταρ το λες επειδή θες να εμποδίσεις τον γάμο τους και να τα ξαναφτιάξεις με την μαμά...
Μου χάιδεψε το κεφάλι. Στο μυαλό μου ήρθε η μέρα που ήταν μεθυσμένος και με είχε απαγάγει.
-Μπαμπά... Μην ξαναπιείς... Το ποτό σε κάνει άλλο άνθρωπο...
-Ινόβη...
-Δεν είναι η λύση στα προβλήματά σου! Τα κάνει χειρότερα! Μια μέρα κόντεψες να με βιάσεις και ούτε που το θυμάσαι...Θυμάσαι απλά ότι μπήκες για ένα διάστημα φυλακή, κανένας δεν σου έλεγε τον λόγο και πως σου απαγόρευσαν το αλκοόλ. Αρχικά όταν ήρθες σε είχαν υπό παρακολούθηση κι έπειτα σε άφησαν κι άρχισες πάλι τις βλακείες σου... Αυτά τα θυμάσαι , τον λόγο όχι....
-Μου τα πρόλαβε ο Άντριου... Και μου είπε ότι έτσι όπως κάνω δεν θα μπορέσω να σε ξαναδώ....
-Και πολύ καλά λέει! Οι αστυνομικοί σου απαγόρευσαν το αλκοόλ αλλά εσύ τίποτα!Άμα συνεχίσεις έτσι... Όχι μόνο θα φοβάμαι κάθε άγγιγμά σου... Αλλά δεν θα θελήσω να σε ξαναδώ ποτέ!
Σηκώθηκα νευριασμένη δίχως να τον κοιτάξω στα μάτια και βγήκα έξω. Το έκανα και κάπως επίτηδες για να του γίνει μάθημα.
-Τι συνέβη; Με ρώτησε ο πατριός μου κάπως παραξενεμένος.
-Τίποτα... Απλά ήθελα να του δώσω ένα μάθημα... Λες να τον πλήγωσα; Έφυγα λέγοντάς του πως άμα δεν σταματήσει το αλκοόλ δεν θα θελήσω να τον ξαναδώ....
-Καλύτερα... Φοβέριξέ τον λίγο, μπας και βάλει μυαλό.....
Αναστέναξα. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και έβαλε μπρος για το σπίτι.....
👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄
Παραμονή Πρωτοχρονιάς........ Δεν έχουν αλλάξει πολλά από εκείνη την ημέρα.... Την ημέρα που έμαθα για τον γάμο τους.... Την ημέρα που ένα κρυστάλλινο τοίχος μπήκε ανάμεσά μας.... Κι έπειτα, ράγισε ελαφρώς, με την φράση "Είσαι σημαντική για μένα".... Την ημέρα που μίλησα με τον μπαμπά..... Τώρα τον βάλανε φυλακή.... Ο λόγος; Τον έπιασαν μεθυσμένο να οδηγάει.... Η ποινή ; Οχτώ μήνες φυλάκιση.... Τουλάχιστον δεν θα χρειαζόταν να παραστεί στον γάμο της μαμάς, όχι ότι θα το έκανε δηλαδή..... Αυτή κι ο Άντριου σκόπευαν να παντρευτούν αρχές Αυγούστου.... Λίγες μέρες μετά... Θα αποφυλακιζόταν ο μπαμπάς..... Αλλά γιατί κάθομαι και τα σκέφτομαι όλα αυτά ; Α ναι, σωστά.... Είμαι ολομόναχη στο σπίτι, με το κινητό στο χέρι.... Οι κολλητές μου λείπουν για τις διακοπές.... Ατυχία.... Η μία στο Καρπενήσι, η άλλη στην Κορέα.... Πφ.... Μου έχουν λείψει αφάνταστα....... Δεν μου αρκεί αυτή η απρόσωπη επικοινωνία μαζί τους.... Τα μηνύματα δεν μπορούν να σε αγκαλιάσουν....... Ούτε μπορείς να βγεις έξω βόλτα μαζί τους, ούτε να είστε με τα μηνύματα πρόσωπο με πρόσωπο........
Το φόρεμα που μου είχε αγοράσει ο Άντριου εν όψει των γιορτών ήταν ακόμα στην σακούλα, στον απέναντι καναπέ. Ούτε που το είχα δοκιμάσει. Δεν ξέρω γιατί, απλά θα ένιωθα τέρμα άβολα να μου ζητούσε να με δει με αυτό..... Θα ένιωθα τέρμα άβολα άμα με θαύμαζε και έλεγε πως μου πηγαίνει.... Δεν ήμασταν πλέον τόσο δεμένοι....... Ίσως τώρα που έλειπε, ήταν ευκαιρία να το δοκιμάσω.... Α, να αλλάξω και εσώρουχα με την ευκαιρία.... Έχει στο συρτάρι καθαρά.....
- Πω πω είναι παράξενα να κυκλοφορείς έτσι στο σαλόνι, μουρμούρισα ολόγυμνη καθώς έψαχνα τα εσώρουχα. Μα πού μπορεί να είναι; Πού στο καλό τα έβαλε; Τα άλλαξε θέση; Πφφφ....
Το αίμα μου πάγωσε καθώς άκουσα το κλειδί να στριφογυρνά στην πόρτα. Ουψ..... Ρεζίλι θα γινόμουν στην μαμά μου ας ελπίσουμε πως θα έμπαινε πρω....
-ΑΑΑΑΑΑ ΙΝΟΒΗ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ;;;;!!!!!
YOU ARE READING
Ο πατριός μου
RomanceΓίνεται ν'αγαπήσεις το άτομο που μισείς όσο τίποτε άλλο στον κόσμο; Μπορείς να εμπιστευτείς αυτόν που στάθηκε αφορμή να χωρίσουν οι γονείς σου; Η Ινόβη είναι ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι που έρχεται αντιμέτωπη με τις προκλήσεις της ζωής πολύ μικ...