Με αγκάλιασε... Ομγ με αγκάλιασε!!! Μα... Τι; Έι, δεν έπρεπε ν'αγκαλιάζομαι με αυτόν τον τύπο. Όμως η αγκαλιά του μ'έκανε να νιώθω ασφάλεια, χαρά κι ανακούφιση. Μου θύμιζε λιγάκι την αγκαλιά του μπαμπά, όταν βέβαια μ'έκανε. Έτσι, δεν μπόρεσα ν'αντιδράσω. Απλά συνέχισα να σιγοκλαίω. Μου χάιδεψε τα μαλλιά. Χαλάρωσε Ινόβη, δεν είναι τίποτα, δεν θα σου κάνει κακό, είναι πολύ καλός και... Ένα λεπτό... Εγώ τα σκεφτόμουν όλα αυτά; Πφ δεν έπρεπε να ρίξω το επίπεδό μου, δεν έπρεπε να έχω καλές σχέσεις με κάποιον που χάλασε την οικογένειά μας! Μα μέχρι να προσπαθήσω ν'απομακρυνθώ η αγκαλιά είχε τελειώσει.
-Νιώθεις καλύτερα;
-Πάμε μέσα τώρα, Άντριου....
Αισθάνθηκα παράξενα καθώς τα χείλη μου πρόφεραν τ'όνομά του. Για κάποιον λόγο ήταν πολύ δύσκολο. Μπήκαμε μέσα στο σπίτι.
-Θα φάμε τούρτα; Με ρώτησε.
-Ίσως αργότερα, του απάντησα κι έτρεξα βιαστικά στο δωμάτιό μου.
Ήθελα να συνειδητοποιήσω τι είχε μόλις γίνει. Είχα βγει για φαγητό με το άτομο που κανονικά θα έπρεπε να μισώ. Νοιαζόταν απ'ότι φάνηκε για μένα. Μου αγόρασε μια τούρτα μόνο και μόνο επειδή την ήθελα και την κοίταζα λαίμαργα.Κι όταν πήγαν να με πατήσουν τ'αυτοκίνητα, δεν με μάλωσε, μονάχα μου είπε να προσέχω και με αγκάλιασε, όταν άκουσε πως η τούρτα μ'έκανε να θυμηθώ τον μπαμπά μου. Δεν θα έπρεπε κανονικά να προσβληθεί ή κάτι τέτοιο; Γιατί μου φερόταν τόσο καλά; Πάντα ήθελα έναν ενήλικα στη ζωή μου που να ναι τόσο καλός αλλά.... Γιατί ο πατριός μου ρε φίλε;Δεν είχα μαθήματα, οπότε μίλησα με τις φίλες μου στην ομαδική συνομιλία μας. Τις είπα τα πάντα για τον πατριό μου. Για το πώς μου είχε φερθεί μέχρι τώρα.
-Γλυκούλης, πληκτρολόγησε η Σούζι.
- Πολύ καλός για τη μαμά σου, σόρρυ κιόλας, έστειλε η Στέλλα.
-Μην ζητάς συγγνώμη, η μάνα μου είναι μία σκύλα.
-Τουλάχιστον έχεις πλέον έναν πατριό που σε νοιάζεται πιο πολύ κι από τον ίδιο σου τον μπαμπά, πληκτρολόγησε η Σούζι.
-Αυτό με ανησυχεί....
-Γιατί; Έστειλαν και οι δυο.
-Γιατί είναι υπερβολικά καλός, μήπως το κάνει επίτηδες;
Μου έστειλαν δυο κειμενάρες, στις οποίες μου έλεγαν να μην ανησυχώ και να μην προσπαθήσω να βγάλω από τώρα συμπεράσματα.
-Τώρα βγαίνω, πάω κάτω, έγραψα κι έκλεισα το κινητό μου.
Ο πατριός μου, που από δω και πέρα μάλλον έπρεπε να προσφωνώ με τ'όνομά του, καθόταν στο σαλόνι κι έβλεπε τηλεόραση. Ως συνήθως, δεν είχε τίποτε το ενδιαφέρον κι άλλαζε συνεχώς κανάλια, μήπως πετύχει κάτι καλό. Η τούρτα δεν ήταν πάνω στο τραπέζι. Πού στο καλό την είχε βάλει;
-Α, πώς κι έτσι τέλειωσες τόσο νωρίς τα μαθήματα;
Αχ, του χα πει ότι είχα διαβάσματα, ε;
-Ε τελικά είδα πως δεν μας έβαλαν τίποτα...
-Έλεγξες καλά;
Ρε φίλε ούτε οι γονείς μου επέμεναν τόσο.
-Ναι...
-Ωραία... Θα... Μου κάνεις λίγη παρέα;
Ανασήκωσα τους ώμους. Πλησίασε στο ψυγείο. Έβγαλε το κουτί από το ζαχαροπλαστείο. Α, την είχε βάλει εκεί για να είναι δροσερή.... Δεν έβγαλε πιάτα, απλώς πήρε δυο κουτάλια. Την εναπόθεσε στο τραπέζι. Έσυρε δυο καρέκλες, την μια απέναντι από την άλλη. Κάθισε στην μία. Μου έκανε νόημα να καθίσω στην άλλη.
-Πιάτα;
-Δεν νομίζω να χρειάζονται, μου απάντησε χαμογελαστός.Ξεκινάμε με το 1,2,3;
-Περίμενε , να την βγάλω φωτογραφία;
-Θα την βγάλω εγώ και θα σου την στείλω, προσφέρθηκε.
Έτσι κι έγινε. Έπειτα, έδωσε το σύνθημα κι αρχίσαμε να χλαπακιάζουμε. Ποτέ δεν είχα φάει τόσο γλυκό στη ζωή μου. Μμμ, ήταν πεντανόστιμη. Είχαμε πασαλειφτεί ,αλλά απλά συνεχίζαμε να τρώμε σκάζοντας στα γέλια με την κατάντια μας. Πω πω, την φάγαμε όλη! Σκουπιστήκαμε. Είχε μείνει ωστόσο λίγη σαντιγί στο χείλος μου.
-Έχεις σαντιγί, μου είπε ο πατριός μου.
-Πού;
-Εδώ πέρα, μου έδειξε.
Δεν μπορούσα να καταλάβω. Πήρε μια χαρτοπετσέτα. Τεντώθηκε και με σκούπισε. Είχαμε έρθει πολύ κοντά, λογικό. Μου χαμογέλασε. Κι εκείνη την στιγμή.....
-ΑΝΤΡΙΟΥ;;;!!!! ΙΝΟΒΗ;;;!!!!!
Oh, sit, η μαμά μου.....💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
Hey guys!!!! Ουπς.... Έγινε μια παρεξήγηση... So:
🦋Δεν είναι γλύκες στο σημερινό κεφάλαιο;
🦋Κι εσείς δεν θα θέλατε να φάτε μια ολόκληρη τούρτα;
🦋Και τώρα τι θα γίνει;
Η συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο!!!!
Περιμένω σχόλια!!!😘💟😘
Αν σας άρεσε αφήστε ένα vote, με στηρίζει και με βοηθάει να συνεχίσω την ιστορία!!!
Ευχαριστώ πολύ όλους όσους με στηρίζετε !!!!
Love u all!!!💞💖💘💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο πατριός μου
RomanceΓίνεται ν'αγαπήσεις το άτομο που μισείς όσο τίποτε άλλο στον κόσμο; Μπορείς να εμπιστευτείς αυτόν που στάθηκε αφορμή να χωρίσουν οι γονείς σου; Η Ινόβη είναι ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι που έρχεται αντιμέτωπη με τις προκλήσεις της ζωής πολύ μικ...