-Δεν συμβαίνει τίποτε απολύτως!!!!
-Μην προσπαθείς να δικαιολογηθείς μικρούλα!!!! Έπεσες στην παγίδα μου!
-Στην ποια;
-Στην πρόταση- παγίδα μου. Ασφαλώς και δεν σας έχω δει να φιλιέστε αλλά..... Έτσι το είπα προκειμένου να σε ψαρέψω!
-Παλιομουσίτσα, μουρμούρισα σταυρώνοντας θυμωμένα τα χέρια στο στήθος μου.
- Μμμμ να φανταστώ δεν θα σε πειράξει άμα το μάθει η μαμά σου.....
ΌΧΙ! ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ!!!!!!
-Σε εκλιπαρώ Άντριου, μην της το πεις!!! Έλα!!! Εγώ που σε αγαπώ πολύ!!!!
-Α τώρα αλλάζουμε την στάση μας, ε; Ποιος είναι η μουσίτσα τώρα, δεσποινίς Ινόβη;
Ακούμπησα την πλάτη μου στο βολικό μαξιλαράκι μουτρώνοντας. Κοίταξα έξω από το παράθυρο, προσπαθώντας να καταπνίξω τα νεύρα που μου είχαν δημιουργηθεί από την μια στιγμή στην άλλη. Μέσα από το τζάμι διέκρινα τον πατριό μου, ο οποίος με κοίταξε στιγμιαία κι έπειτα κούνησε το κεφάλι του γελώντας.
- Έχεις κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα.
-Έλα, Άντριου, μην της το πεις, σε παρακαλώ!
-Υπό έναν όρο....
Ωχ.
-Και....Ποιος είναι αυτός;
-Να προσέχεις....
Έσκασα στα γέλια.
-Να προσέχω;;;;!!!
-Ναι. Ο έρωτας δεν είναι παιχνίδι, μικρή!
-Δεν αντιλέγω.....
-Ούτε τόσο αθώος όσο φαίνεται....
-Α μάλιστα....
-Άμα επιζητά κάτι άλλο από σένα;
-Όπως;
-Μην κάνεις την ανήξερη.....
-Δεν είναι τέτοιος τύπος ο Άλεξ!
-Τον ξέρεις καλά;
Η ερώτησή του με προβλημάτισε. Όντως, πόσο καλά τον γνώριζα; Τα είχα φτιάξει μαζί του από την μια στιγμή στην άλλη, δίχως να βγούμε πρώτα κάποιο ραντεβού. Επρόκειτο για μια πολύ βιαστική απόφαση.... Κάτι που φυσικά δεν σηματοδοτούσε κι επιτυχία της σχέσης.....
-Ναι, απάντησα μηχανικά.
-Όχι, θες να πεις...
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΤΙΣ ΜΥΧΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ???!!!!
-Εγώ σε προειδοποίησα... Άμα αντιληφθώ πως το πηγαίνετε προς κάτι άλλο.... Θα ενημερώσω την μαμά σου....
-Την μαμά μου που με γέννησε στα δεκατέσσερά της;
-Και τι σημαίνει αυτό, ότι πρέπει ν'ακολουθήσεις το παράδειγμά της; Ή ότι δεν νοιάζεται για σένα;
-Όλοι ξέρουμε πως....
-Η μητέρα σου νοιάζεται πραγματικά για....
-Παίρνεις το μέρος της τώρα, ε;;;;!! Ε λογικό είναι, αφού την έχεις ρίξει στο κρεβάτι!!!!
-Τι σχέση έχει αυτό τώρα;
Το αυτοκίνητο σταμάτησε μπροστά στο σπίτι. Άνοιξα την πόρτα με μανία και βγήκα έξω. Ξεκλείδωσα την πόρτα του σπιτιού και ανέβηκα τρέχοντας στο δωμάτιό μου, δίχως να δώσω σημασία στον πατριό μου ο οποίος φώναζε τ'όνομά μου. Συνδέθηκα στο ίντερνετ κι άρχισα να μιλώ με τις φίλες μου:
Τρελοκόριτσο😜💘 (Εγώ) : Κορίτσια δεν αντέχω άλλο!!!!
Μαγκιόρα ✌💘( Στέλλα) : Τι συμβαίνει, κοριτσάρα μου; Ποιος σε πείραξε να του σπάσω τα μούτρα;
Πριγκιπέσα 👑💘 (Σούζι) : Πες μας, τι έγινε;;;;!!!
Τρελοκόριτσο😜💘:Ο πατριός μου.....
Μαγκιόρα ✌💘:ΙΙΙΙΙΙΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΙΣΩ!!!!!!
Τρελοκόριτσο😜💘:Ηρέμησε, δεν μου έκανε κακό... Απεναντίας.... Δεν αντέχω την υπερπροστατευτικότητά του!!!!! Μου λέει να προσέχω με την σχέση μου , με προβλημάτισε σχετικά με τον Άλεξ και μου είπε κιόλας πως η μαμά μου, -ΠΟΙΑ;;;; Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ!- νοιάζεται για μένα..... Και καλά.....
Πριγκιπέσα 👑💘:Ηρέμησε, απλά νοιάζεται για σένα!!!!
Τρελοκόριτσο😜💘:Δεν μ'ενδιαφέρει!!!! Να κοιτάζει την δουλειά του!
Πριγκιπέσα 👑💘: Παλιότερα τον είχες αυθεντία!!!!
Τρελοκόριτσο😜💘:Όπως είπες.... Παλιότερα....
Μαγκιόρα ✌💘:Απλά ξέχνα το κοριτσάρα.....Απλώς ανησυχεί για σένα, γιατί σε βλέπει σαν την κόρη που δεν είχε ποτέ! Δείξε του κατανόηση! Κι εκτός αυτού.... Στάνταρ τον χρειάζεσαι.....
Τρελοκόριτσο😜💘:ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΚΟΛΛΗΣΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ;;;!!!
Πριγκιπέσα 👑💘:Αφού έχεις τον Άλεξ, δεν πρόκειται να ξανακολλήσεις.....
Τότε τι ήταν εκείνο το σκίρτημα που ένιωσα με το που κατάλαβα πως ενδιαφέρεται για μένα; Μάλλον ένας απλός ενθουσιασμός, σωστά;
Μαγκιόρα ✌💘:Τι λες να πάμε σήμερα μια βόλτα στο κοντινό δασάκι;Για να ξεχαστούμε.....
Τρελοκόριτσο😜💘:Σύμφωνοι, τι ώρα;
Πριγκιπέσα 👑💘:Κατά τις εφτά, να τελειώσουμε τα μαθήματα πρώτα....
Τρελοκόριτσο😜💘:Μαθήματα και βλακείες......Τέλος πάντων κορίτσια, τα λέμε στις εφτά στο πάρκο!
Ποτέ δεν τρελενόμουν για τα μαθήματα, βασικά δεν τα πολυκαταλάβαινα κιόλας..... Οπότε, παπαγάλισα όσα έπρεπε να μάθω, αντέγραψα από το βοήθημα τις ασκήσεις των μαθηματικών κι έπειτα έβαλα τ'ακουστικά μου για ν'ακούσω μουσική από το κινητό μου. Ξαφνικά, μπήκε μέσα ο κύριος ταραξίας.... Συνήθως χρησιμοποιούμε αυτή την λέξη για κάποιον που κάνει ζημιές και φασαρία.... Ε λοιπόν, ναι, κάνει ζημιές.... Στην ψυχολογική μου κατάσταση!
-Έκανες τα μαθήματά σου;
Έγνεψα καταφατικά.
-Για να τα δω.......
Ξεφύσησα ενοχλημένη, καθώς ψαχούλευε για τα τετράδια και τα βιβλία μου μέσα στην τσάντα μου. Άρχισε από τα μαθηματικά.
-Ουάου δεν ήξερα ότι ήσουν τόσο καλή στα μαθήματα της θετικής κατεύθυνσης ενώ την απεχθάνεσαι! Ειρωνεύτηκε.
-Ε τι να κάνω ρε Άντριου; Να μην τις γράψω καθόλου τις ασκήσεις;
-Να προσπαθήσεις να τις καταλάβεις, ίσως;
-Για όνομα του Θεού, άσε με στην ησυχία μου!
-Όχι προτού μου πεις το μάθημα που είχατε στην Ιστορία και στην Πολιτική Παιδεία.
-Αχ παράτα με!
Με πλησίασε και με μια κίνηση άρπαξε το κινητό και τ'ακουστικά μου.
-Έι! Δωσ'τα μου!!! Είναι δικά μου!
-Όχι άμα δεν ελέγξω πόσο καλά τα έμαθες, νεαρή μου!
Άρχισα να του λέω μονότονα το μάθημα, καθώς εκείνος κοιτούσε μέσα από το βιβλίο για να επαληθεύσει πως τα έλεγα σωστά. Μόρφασε παρατηρώντας πως κολλούσα συχνά επειδή προσπαθούσα να θυμηθώ ποια λέξη είχε μέσα στο κείμενο αντί να προσπαθήσω να αποδώσω αλλιώς αυτό που είχα "μάθει". Όταν τέλειωσα, αναστέναξε.
-Παπαγαλίζεις, σωστά;
-Ναι, γιατί;
-Αυτό δεν θα σε βοηθήσει Ινόβη!
-Κι εσένα τι σ'ενδιαφέρει; Αντέδρασα αρπάζοντας από τα χέρια του το κινητό μου και τ'ακουστικά μου.
-Τι έχεις πάθει τώρα τελευταία;
-Δεν γουστάρω την υπερπροστατευτικότητά σου, οκ;
Γιατί φοβάμαι πως θ'αρχίσω να σε ξαναερωτεύομαι, γαμώτο.......
Φάνηκε αρκετά δυσαρεστημένος, ίσως και πληγωμένος. Μπράβο, Ινόβη, πλήγωσες γι'άλλη μια φορά ένα άτομο που σε νοιάζεται περισσότερο κι από την ίδια σου την μητέρα να πούμε!
-Πολύ καλά..... Κάνε ό,τι γουστάρεις!
Έφυγε βροντώντας την πόρτα πίσω του. Μάλιστα.... Είχε νευριάσει λιγουλάκι , σωστά; Ποιον κοροϊδεύω; Είχε θυμώσει μαζί μου και με το δίκιο του.... Αλλά να μάθει να μην μπλέκεται στα πόδια μου!
Το απόγευμα, ενώ έκανα βόλτα με τις φίλες μου στο δάσος, αισθάνθηκα μια παρουσία αρκετά κοντά μας. Ταραγμένη γυρνούσα κάθε τρεις και λίγο πίσω μου για να δω ποιος μας παρακολουθούσε. Σε μια φάση τα κορίτσια παρατήρησαν τις κινήσεις μου και με ρώτησαν τι με προβλημάτιζε. Φυσικά τους είπα για την ξένη παρουσία. Αποφασίσαμε να φύγουμε.
-Δεν χρειάζεται ν' ανησυχείτε, κορίτσια.... Επιβλέπω για τυχόν κινδύνους.....
ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΝΤΡΙΟΥ ΕΔΩ ΠΕΡΑ;;;;;;;!!!!!
-Άντριου; Τι.... Τι....
-Σε περίπτωση που αναρωτιέσαι, σε ακολούθησα, για να βεβαιωθώ πως δεν θα συναντιόσουν μ'εκείνον τον νεαρό!
-Τόσο μίσος πια για την σχέση της κοριτσάρας μου; Αντέδρασε η Στέλλα.
-Δεν νομίζεις πως τα έφτιαξαν λιγάκι γρήγορα;
-Έχουν περάσει δύο μήνες....
-Ναι,δεν έχει σημασία πόσος καιρός έχει περάσει αλλά πόσο διάστημα πέρασε από την ουσιαστική τους γνωριμία μέχρι την σύναψη σχέσης! Ούτε μία μέρα!
-Είπες πως θα με παρατήσεις στην ησυχία μου, σωστά; Ε λοιπόν, γιατί δεν το κάνεις;
-Γιατί δεν μπορώ!
-Και γιατί δεν μπορείς;
-Επειδή έτσι νιώθω! Νιώθω πως θέλω να σε προστατέψω!
-Έχω τον Άλεξ πλέον!
Ψέματα, κανένας δεν θα μπορούσε να με προστατέψει καλύτερα από σένα!
-Ελπίζεις σε κάποιον με τον οποίο τα έφτιαξες τόσο βιαστικά;
-ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΝΤΑΝΤΕΥΕΙΣ, ΠΑΡ'ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ!!!!!
Οι φίλες μου κι ο Άντριου ξαφνιάστηκαν από την αλλαγή του τόνου της φωνής μου. Πήρα μια βαθιά ανάσα.-Δεν έχω όρεξη για βόλτα κορίτσια,αποκρίθηκα. Άντριου, θα με πας σπίτι;
-Να πας μόνη σου, αφού δεν είσαι μωράκι! Μου απάντησε και χάθηκε μέσα στο σκοτάδι της νύχτας.
Αυτό θα ήταν ελαφρώς επικίνδυνο, σωστά;💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
Hey guys!!! Η ηρωίδα μας έχει κάποια προβληματάκια με.... τον πατριό της! So...
🦋Πιστεύετε πως ο Άντριου είναι υπερβολικός ή η Ινόβη δεν έχει αίσθηση των κινδύνων;
🦋Πώς νομίζετε θα έπρεπε ν'αντιδράσει ο πατριός της;
🦋Δεν θα είναι επικίνδυνο να γυρίσουν τα κορίτσια σπίτι ολομόναχά τους, εφόσον είναι στο δάσος;
Μείνετε συντονισμένοι και θα το μάθετε!!!
Περιμένω σχόλια!!!😘💟😘
Αν σας άρεσε αφήστε ένα vote, με στηρίζει και με βοηθάει να συνεχίσω την ιστορία!!!
Ευχαριστώ πολύ όλους όσους με στηρίζετε !!!!
Love u all!!!💞💖💘💕
BINABASA MO ANG
Ο πατριός μου
RomanceΓίνεται ν'αγαπήσεις το άτομο που μισείς όσο τίποτε άλλο στον κόσμο; Μπορείς να εμπιστευτείς αυτόν που στάθηκε αφορμή να χωρίσουν οι γονείς σου; Η Ινόβη είναι ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι που έρχεται αντιμέτωπη με τις προκλήσεις της ζωής πολύ μικ...