Μία ευκαιρία....

2.6K 217 13
                                    

-Μα πώς γίνεται να συμβαίνει αυτό;
-Δεν ξέρω Σούζι, ειλικρινά.....
-Φίλε δεν παίζεσαι.... Είναι.... Είναι κατά πολύ μεγαλύτερός σου και...
-Και τα έχει με την μαμά! Σκοπεύουν να παντρευτούν σε λίγο καιρό, Στέλλα!
-Σου το ανακοίνωσαν; 
-Όχι αλλά... Είναι φανερό πως προς τα εκεί το πάνε....
   Το κουδούνι χτύπησε. Στην προσευχή παρατήρησα πως τα πρόσωπα των δυο φιλενάδων μου ήταν κάπως... Σκυθρωπά....Στάνταρ επειδή τις είπα πως ήμουν ερωτευμένη με τον.... Όχι, αποκλείεται! Δεν ήταν έρωτας, έναν απλό ενθουσιασμό ένιωθα! Έναν ενθουσιασμό που πήγαζε από την συμπεριφορά του προς εμένα! Σωστά; Και στο κάτω κάτω... Εμείς οι έφηβοι χαρακτηριζόμαστε για τους πλατωνικούς έρωτές μας που αλλάζουν διαρκώς... Ναι, δεν ήταν ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που μου συνέβαινε κάτι τέτοιο!
-Έι, Ινόβη! Ινόβη; 
   Μια αγορίστικη φωνή κι ένα ελαφρύ σκούντημα μ'έκαναν να βγω από τον κόσμο των σκέψεών μου. Κοίταξα απορημένη τον συμμαθητή μου. Επρόκειτο για ένα πολύ όμορφο και καλοσυνάτο αγόρι που καθόταν διαγωνίως μου στην τάξη. Ποτέ δεν είχαμε ανταλλάξει κουβέντα, απλά δεν είχε τύχει κι ούτε εγώ ήμουν άτομο που έπαιρνε πρωτοβουλίες να μιλήσει. 
-Ινόβη, πρέπει να ανεβούμε πάνω!
Κοίταξα τριγύρω μου. Τα τμήματα των κοριτσιών είχαν ήδη μπει μέσα και το δικό μας αποχωρούσε εκείνη την στιγμή από τις γραμμές. Πότε κιόλας είχε τελειώσει η προσευχή; Και μήπως ο διευθυντής έκανε καμιά ενδιαφέρουσα ανακοίνωση που κανονικά θα έπρεπε να είχα ακούσει αντί ν' ασχολούμαι με βλακείες; Έγνεψα καταφατικά στο αγόρι που στεκόταν ακριβώς δίπλα μου. Ακολουθήσαμε τους συμμαθητές μας.Καθ'όλη τη διάρκεια της διδακτικής ώρας με κοίταζε διακριτικά, κάτι τ'οποίο με παραξένεψε αρκετά. Σε μια φάση οι ματιές μας συναντήθηκαν και χαμογελάσαμε αμήχανα ο ένας στον άλλον. Βγαίνοντας για διάλειμμα, μου έπιασε το χέρι. 

-Αυτό είναι το κινητό μου, μου ψιθύρισε δίνοντάς μου ένα χαρτάκι.
Το πήρα δισταχτικά και το έβαλα στην τσέπη του τζιν μου. Εκείνος χαμογέλασε.
-Πώς είπαμε σε λένε; Τον ρώτησα.
- Αλέξανδρο. Οι φίλοι μου όμως με φωνάζουν Άλεξ.
-Μμμμ μάλιστα. Εμ τα λέμε αργότερα....
Έφυγα βιαστικά. Μόλις συνειδητοποίησα την μαλακία που είχα κάνει, μούντζωσα τον εαυτό μου. Δεν αντιμετωπίζουμε έτσι κάποιον που πιθανόν να σου κάνει καμάκι, Ινόβη! Δεν ξέρεις απολύτως τίποτε! Α! Τα κορίτσια!!! Πρέπει να τους μιλήσω γι'αυτό που συνέβη! 
   Ακούγοντας αυτό που τους είπα, κοιτάχτηκαν πονηρά μεταξύ τους.
- Κάποιος ερωτεύτηκε.....
-Τι εννοείτε κορίτσια;
- Ο Άλεξ είναι τσιμπημένος μαζί σου!
-Τσι....μπη....μέ....νος.... Μα....μα...μα...ζί μου;
   Ήταν η πρώτη φορά που κάποιος μ'έβλεπε ερωτικά. Ομολογώ να πω πως μου άρεσε από την μια , όμως από την άλλη.....
-Αχ πρέπει να με ξεπεράσει....
-Γιατί;
-Ξέρετε ήδη πως...
-Μην ακούμε βλακείες Ινόβη! Αντέδρασε η Σούζι. Ο πατριός σου θα παντρευτεί κάποια στιγμή με την μαμά σου, ίσως την έχει κιόλας αφήσει έγκυο ή κάτι τέτοιο! Είναι κατά πολύ μεγαλύτερός σου! Γι'αυτόν είσαι η κορούλα που θα θελε να έχει, όχι το γκομενάκι που του λείπει!
-Θα συμφωνήσω με την Σούζι, κοριτσάρα μου.... Έχεις μια τέλεια ευκαιρία να τον ξεπεράσεις τον πατριό σου!
-Κι εκτός αυτού.... Είμαι εκατό τις εκατό σίγουρη πως αυτό που νιώθεις γι'αυτόν είναι απλά ένας ενθουσιασμός που θα φύγει με τον καιρό.....
-Κι άμα....
-Δεν έχει άμα.... Βασικά... Άντε πες ότι την δάγκωσε ο Άντριου την λαμαρίνα. Είναι λογικό να κλέψεις τον γκόμενο της μαμάς σου και να διαλύσεις τα σχέδιά τους για γάμο;
-Σωστό....
-Επομένως καταλαβαίνεις πως η κατάσταση αυτή δεν βγάζει πουθενά! 
-Έχετε δίκιο, κορίτσια.... Πρέπει να τον ξεπεράσω.... Και θα τα καταφέρω.... 
-Άρα;
-Θα προσπαθήσω να δώσω μία ευκαιρία στον Άλεξ... Στο κάτω κάτω είναι πολύ όμορφος και γλυκούλης........
-ΝΑΙ!!!! Είπαν και οι δύο χοροπηδώντας και σκουντώντας με ελαφρά.
   Μακάρι να μπορούσα να ζητωκραυγάσω όπως αυτές........

    💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗 

Hey guys!!! Τι; Δηλαδή.... Αυτό ήταν; So...

🦋Θα ακούσει τις φίλες της;

🦋Τι ακριβώς πρόκειται να κάνει;

    Μείνετε συντονισμένοι και θα το μάθετε!!! 

Περιμένω σχόλια!!!😘💟😘

Αν σας άρεσε αφήστε ένα vote, με στηρίζει και με βοηθάει να συνεχίσω την ιστορία!!!

Ευχαριστώ πολύ όλους όσους με στηρίζετε !!!!

Love u all!!!💞💖💘💕     

Ο πατριός μουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang