Ideges

1K 54 20
                                    

Srácok, nem tudom mi a jó isten van, de most nagyon eldurrant az agyam. 2 napja folyamatosan vesződők a wattpaddel. LÁTOM, a kommenteket az 51. részhez, DE nincs 51. rész (legalábbis nekem nem jelzi, és még csak a kommenteket sem tudom megnyitni.)
Tegnap publikáltam (elviekben) gyakorlatban nem történt semmi, pusztán eltűnt a rész.. gondolhatjátok, le sem másoltam, vagy ilyesmi, hisz' kitettem..na ja.
Már mindent átfutottam a súgóközpontban, illetve egyéb dolgokat ellenőriztem, hátha velem van a hiba, vagy én csináltam olyasmit, amit nem kellet volna, de nem.

Sajnos közöm nincs az egészhez, és úgy vették ki az 'irányítást' a kezeim közül, hogy még csak szólni sem szóltak. Hihetetlenül bánt a dolog, hogy amire órákat szánok (ne értsetek félre, szívesen teszem értetek és magamért..értünk.) eltűnik a francba, köddé lesz, volt nincs.

NEM TUDOM hogy ez mi miatt van, és azt sem tudom, hogy ezt hogyan lehetne orvosolni, hisz' bárhol olvasok bármit, "csakis a hálózati hiba lehet az ok", de nem, nem az. Mert minden hibátlanul működik, kivéve ez a platform.

Kérlek ne rám haragudjatok, nem tettem semmit amivel kiérdemelném, és jelen esetben én is nagyon dühös vagyok, a probléma eredeti forrására; a wattpadre.

HA valaki tud valamit, amivel valamelyest javíthatnék a dolgokon és legalább a részeket ki tudnám tenni anélkül, hogy az eltűnne, kérem írjon privátban vagy egy kommentet, hihetetlenül hálás lennék srácok.!❤

És hát akkor most hwaiting Wattpad, és javulj meg, de nagyon gyorsan, amíg nem kézzel-lábbal esek 'neked'.
Mi pedig tartsunk ki srácok, lesz valami..reméljük!❤

Playroom. /Befejezett/Место, где живут истории. Откройте их для себя