Köszönöm szépen a díjat noname__52❤❤
Szabályzatot mindenki ismeri, így nem szánnék rá külön időt, ugyanis éppen tanulás közben vagyok csak amíg még emlékszem a díjra kiteszem.
10 tény:
1. Fáradt vagyok.
2. Laborra tanulok, több-kevesebb sikerrel.
3. Ma első órában úszás volt, így a hajam kb. egy felmosóronggyal vetekszik.
4. Nem vettem bérletet, ezért reggel korábban kell kelnem.
5. A Plyaroomba írok a legkönnyebben illetve a Barát című könyvbe.
6. Röplabdázom már sok-sok éve.
7. Szeretek táncolni és táncokat tanulni, de mindig csak a reflént tanulom meg, vagy egy nehezebb dolognál abba hagyom.😂
8. Nem tudok táncolni..😃
9. Nagyon sokat nevetek és idióta vicceket mesélek.
10. Egy saját, nem vicces viccemen, amikor elmesélem bárkinek sírva nevetek..😃Kérdések:
1. Lennél fiú?
Nem igazán gondolkodtam én még ezen, meg vagyok én a saját kis világomban, ami eléggé fiús néhány szempontból nézve.
2. Lány bandákat szeretsz?
Őszintén szólva én eleinte egy zenét sem voltam képes meghallgatni tőlük és nem tudtam mosolyogni semmi lány bandás képen illetve viccen, de ez mára már változott. Ugyan kedvenc bandám nincs és a bandák tagjait el nem tudnám mondani névszerint, sőt néha magát a bandát se ismerem, de a Blackpinket kifejezetten szeretem.
3. Boldog vagy? (Őszintén)
Az vagyok. Általában az vagyok:)
4. Szeretsz írni?
Nagyon szeretek írni, és szeretnék még jó sokáig.
5. Ugye nem fogod megunni?
Nem fordulhat elő.:)
Ha csak egy ember olvasná a könyveimet is képes lennék írni miatta, így emiatt a sok ember miatt pláne, és külön élevezem a kommenteket olvasni egy-egy rész alatt😃6. Miért szoktál szomorú lenni?
Ha egy családtagommal vagy egy számomra fontos emberrel veszekszem, illetve, ha eszembe jut egy-két emlék anyukámról.
7. Mi a kedvenc dalod most?
Hú, igazából nehéz kérdés, de most talán BTS-Pied Piper az, ami szövegileg teljességgel megfog.
8. Kdrama vs Kpop?
Ilyen kérdést ne tegyél fel úristen.
Mindegyik egyformán jöhet.
De ha nagyon muszáj választani akkor Kpop, hiszen az UB-m és az UB-bandám nélkül nem ez lennék aki vagyok. Ők is részesei voltak a "talpraállásomnak".9. Mikor sírtál utoljára?
Tegnap, de ez egy nagyon vicces történet, mert fáradt voltam, és az iskoláztatási rendszert szidtam bőgve legjobb baratnőmnek, aki teljességgel átérezte a helyzetet és ennyit reagált : "Tudom Erika."
10. Ugye nem fogsz többet?
Ha többet nem kell történelmet tanulnom mostanában biztosan nem.😂
Jelöltjeim:
Hyuna110-Kérlek ments meg..
sunnynvl06-Másnéven Lucifer.(Több jelölt nincs, mert ezen kívül még rengeteg könyvet olvasok, de nem tudom kikeresni az összes írót most, illetve többnyire most befejezett könyveket olvasok, ha olvasok)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playroom. /Befejezett/
Hayran KurguYoongi egy befolyásos család sarja, egy divatcég örököse, akinek kezébe kell vennie hivatalosan is az irányítást, azonban kicsapongó életmódot él, és nem egy lány illetve férfi fordult meg már játszószobájában. Jimin a sors fintoraként talán, de Yoo...