Flashback a součastnost

421 20 0
                                    

,, Černočerná neboj, bude ti dobře." seděla jsem vedle tebe. Byla jsi ještě víc bledá než obvykle. Mohlo nám být tak 6 let. Pamatuješ si, jak jsem byly na táboře a ty jsi dostala horečku? Už tehdy bylo pro mě hrozné sledovat jak ti není dobře.  ,,Já vím, ale chci domů." Tenkrát jsme tě chytla za ruku a ty jsi se na mě smutně usmála. Čekaly jsem než si pro tebe přijedou. Když jsi odjela tvoje postel vypadala tak hrozně moc opuštěná. Tehdy jsem si uvědomila, že chci aby jsi byla moje nejlepší kamarádka.
Už je to hodně let a ty jsi na to už asi nepamatuješ, ale já jo. A ani nevíš jak jsem pak byla rada, když jsme se pak o měsíc později znovu potkaly ve škole. Tehdy na tom táboře začalo naše přátelství.
Pořád se mi vybavuje hodně detailů, třeba jak jsi měla ve druhé třídě obal na brýle se žirafou. Tehdy jsi je milovala a měla jsi s nima všechno. Páni! Já teď ani nevím jaké je tvoje oblíbené zvíře... Asi se tě budu muset nějak nenápadně zeptat. Pamatuješ si naši fotku z první třídy? Tehdy jsi nosila čelenky a usmívala jsi od ucha k uchu a s radostí ukazovala zuby *utírám si slzu smíchu*. Tehdy jsem byly ještě malé a nevěděli jsme co to znamená mít dobrého kamaráda. Zažívaly jsme naše první školní dětské lásky. Už si ani nevzpomínám kdo se ti tehdy líbil. Vzpomínky jsou pomíjivé. Časem vyblednou a zapomenou se nebo se trochu pozmění. Ale nějaké si vybavíme naprosto jasně. Chci napsat všechny vzpomínky, které na tebe mám, dříve než zmizí... Protože mám doopravdy strach, že se jednou ztratí.
A já na tebe nechci zapomenou moje Černočerná.
  S láskou tvoje Šedočervená

Černočerná ✔ |GirlxgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat