Medvěd

133 10 0
                                    

Moje Černočerná, víš kolik je teď hodin? Skoro půl 3 ráno a já nemůžu spát... Musím pořád myslet na to, že neležíš vedle mě. Vím, že jednou vedle mě ležet budeš a na to se těším. Však postel mám velkou dost a jediný s kým ji v tuhle chvíli sdílím je velký plyšový medvěd, kterého mi dal Mechanik. Na jednu stranu jsem ráda, že jsem se s ním rozešla a na druhou stranu mě to mrzí. Chybí mi, ale ne dost na to, abych se k němu vrátila. Vím, že jsi si myslíš, že je to i moje chyba a to máš pravdu! Oba jsme se měli chovat jinak, ale ke konci už jsem na něj vůbec, ale jako vůbec neměla... A myslím si, že není čemu se divit. Když jsem ty poslední dny říkala, že budu lesba, ty jediná jsi věděla, že to myslím vážně. Myslím si, že jsi si to kouskem srdce přála, ale jistá si tím nejsem. Od té chvíle, kdy jsem to začala říkat jsi změnila své chování. Byla jsi vůči mě více otevřená ve smyslu jako víc než kamarádky a taky jsi si mě začala víc hlídat. Řekla bych, že jsi trochu žárlila i na Letavou. Ale neboj se, ona je jen kamarádka a navíc vem si ty její crushe! Ty jsi ta, které patří me srdce, ona jen potřebuje někoho, kdo ji pofouka bebí a poradí jí, ale to jí neříkej! Byla by z toho smutná. A jak všichni ví, já jsem v životě udělala už tolik chyb, že se není čemu divit, že rozdávám rady, co nedělat. Po těch letech života v pekle se naučíš jich vyvarovat. Černočerná na jaře, až budu mít motorku tě chci vzít na víkend k nám! Myslím na jih... zamiluješ si to tam stejně jako já! A pamatuj, srdce Šedočervené patří jen tobě, moje milovaná Černočerná!

Černočerná ✔ |GirlxgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat