Černočerná já myslela, že se toho nedočkám! Dneska jsou tvoje narozeniny a já zůstala vzhůru, jen abych ti popřála jako první. Prostě i to budu já, i kdybych se neměla dožít dalšího dne. Ani nevíš jak jsem se těšila na to, jak ti dám pusu na tvář a řeknu ti jak tě mám ráda a popřeju ti všechno nejlepší.... ale tenhle plán musí počkat na pondělí. Chtěla jsem tě v den tvych narozenin vidět, ale to mi neprošlo. Musím odjet... už zase, ale to nevadí. Já ti popřeju tady, na Facebooku a ještě pak v pondělí jednou. Musíš mít totiž prvotřídní narozeniny!
Víš co mě napadlo? Dát ti kaktus. Pamatuješ si přece, jak když jsem slavila své 14. narozeniny jsi mi dala kytku, prý abych měla co trápit. Ale až později z tebe vypadlo, že ty máš doma jen kaktusy, protože ti všechny ostatní umřou. Přišlo mi to vtipné, protože i mě vždycky všechny umrely... Teda až na tu od tebe! Tu dokonce zalévám, i když kdyby nebylo mamky, která jednou za týden (pokud je dobré období) ji zaleje. Já tu kytku beru jako takové naše přátelství, protože žije v mém pokoji a stále přežívá. A to ty víš, jaký jsem bordelář, i když já to nazývám organizovaný chaos. Ale já si ho dneska uklidím! Protože jinak mě bude v noci strašit, protože budu sama doma... Si s tebou budu psat a budu myslet na to, jaké by to bylo že mít u sebe. Tak jako ostatně každý večer.
Takže, ty moje milovaná Černočerná, přeji ti všechno nejlepší k narozeninám. Jsi poklad a ty víš jak moc tě miluju! Vždycky pro mě budeš ta první a vždycky tu pro tebe Šedočervená bude!
ČTEŠ
Černočerná ✔ |Girlxgirl
Random•Píšu to pro ní... pro Černočernou• •Miluju ji a vždycky jsem milovala• •Příběh je reálný a podle pravdy• •Černočerná je strážkyně mého srdce• •Nesmím zničit její nevinnost•