Úsměv ze spaní

169 11 0
                                    

Diskotéka skončila a my jsme nás na pokoji. Létavá děla, že spí a Safinová s tebou taky ležíte. Jen já se vykláním z okna a loučím se s Biatloňákem. Je celkem fajn, ale pořád nevím co si o něm myslet. On už odjel a já nevím co dělat. K sobě do postele se mi ještě nechce. Vlastně bych si ráda lehla k tobě. Zkusím to a ty mi hned děláš místo. Lehám si k tobě a ty se přitulíš s tím, že je ti zima. Ale obě víme, že ti zima nebyla. Byla jsi unavená a já chtěla, aby jsi usla u mě. Lehla jsem si na záda a ty jsi položila hlavu na moje rameno a chytla mě okolo pasu. Začala jsem tě hladit po zádech a ruce a ty jsi po chvíli usla. Taky jsem na chvíli zavřela oči, a když jsem se probrala tak jsem zjistila, že už je skoro půl 2 , a chtěla jsem se odtáhnout, ale ty jsi mě nepustila. Jen jsi něco zamumlala a chytla jsi mě ještě pevněji. Proto jsem u tebe ještě 30 minut zůstala a pak ti dala pusu do vlasů a opatrně, abych tě nevzbudila, jsem vstala. Ještě než jsem vylezla do postele tak jsem zkontrolovala telefon. Byla tam jedna zpráva... Byla od něj.

Víš že se usmíváš, když spíš? Je to zvláštní, člověk si pak musí představovat, co se ti zda. Já na to tu noc nemyslela, myslela jsem jen na to, jaké to bude až se probudíš. Věděla jsem, že to stejně nebude a taky že se něco změnilo, ale já nevím co. Ale když jsme spolu pak druhý den mluvily, tak jsi mi řekla, že jsi chtěla, abych si k tobě lehla. Musela jsem se usmat, protože jsi to chtěla tak jako já. Začínám si myslet, že Šedočerná dívka má přeci jen u tebe šanci... Ale co když se pak něco podělá a já tě ztratím?! Nechci na to myslet, ale chci aby jsi stále byla má kamarádka... ta nejlepší, které můžu svěřit své sny, ať jsou sebepodivnější. Proto tě prosím Černočerná, dovol mi svěřit ti mé sny, stejně tak jako já, tvoje Šedočervená dovolila tobě.

Černočerná ✔ |GirlxgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat