Promiň

102 10 1
                                    

Promiň... Vím zklamala jsem tě a nejsem dost dobrá kamarádka! Nezasloužíš si mě... Nedokázala jsem tě podržet, protože jsem se přes všechny moje starosti koukala jen na sebe. Byla jsem tak moc sobecká. Ale neboj trest už mám a věř mi, že není nejkrásnější. Ani nevíš jak je těžké sledovat tě jen jako stín... Bože kam se poděla ta úžasná holka, která se pořád jen smála? Jo dobře, zkoušela jsem se teď bavit i s ostatníma lidma a tobě jsem se moc nevěnovala! A to je moje největší chyba. I když ty budeš 1000x tvrdit že se nic neděje, já vím že se něco děje. Poznám to, a aby taky ne když tě znám už tolik let. Prosím odpusť mi to! Odpusť mi, že pro tebe nejsem dost dobrá, nedokážu žít s představou, že mě nesnášíš, jsi na mě naštvaná nebo že jsi uvnitř Ztracená! Chci ti pomoct najít cestu tam kam chceš ty! Nevzdávej se, ty když si něco vezmeš do hlavy tak dokážeš všechno na světě! Běž si za tim co chceš! Bojuj, ale nevzdávej se! Nebuď jako já, neschovávej se sama do sebe! Pak tvým jediný přítelem zůstane žiletka a alkohol kterým budeš polévat rány zevnitř i z venku! Staneš se závislá na bolesti jako já... Nechci aby jsi tak skončila! Nedělej si výčitky kvůli mě, ty za nic nemůžeš. To já se vám nikdy nesvěřuju s nejhoršíma věcma.. Vem si prosím obrázek co je nahoře jako něco co mi bude po dalších pár týdnů připomínat něco, co chci napravit! Řekni čím se ti můžu odvděčit? Čím si můžu zasloužit tvé obětí nebo upřímný, ale doopravdy upřímný úsměv?  Černočerná prosím, odpusť mi to!
PS: Jestli o tom budeš chtít mluvit stačí napsat zprávu nebo zavolat. Moje číslo máš...

Černočerná ✔ |GirlxgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat