Moje milovaná Černočerná, pamatuješ si, jak jsme byly na základce na lyžáku? Myslím ten první rok Rakousku... V tu dobu jsme už nebyly nejlepší kamarádky, ale stále jsme se bavily. Ty jsi tehdy měla Červenovlasou a já Kuku, ale byly jsme spolu na pokoji. Tehdy si z vás všichni dělali srandu, že jste lesby. A já si tajně přála, aby tomu tak bylo... Tehdy jsi kvůli jednomu blbečkovi brečela. Trhalo mi to srdce. Pamatuješ, co následovalo pak? Jak jsem se sebrala a dala mu pěstí? Tehdy mi bylo jedno jestli budu muset domů nebo ne. Prostě jsem tě tak nedokázala vidět. Potom jsem se psychicky složila já a ty jsi vedle mě byla celou tu dobu a utěšovala me. Připadala jsem si hloupě, ale statečně zároveň. Kvůli mě jsi přestala brečet a on už si nikdy tak moc nedovoloval. Sice pořád jo, ale už nikdy nebylo zapotřebí mu dát pěstí. Myslím, že to byl stejný týden, kdy jsi zjistila, že se řezu. Objevila jsi totiž tu jizvu. Tak hrozně moc jsem se styděla. Nechtěla jsem, aby jsi viděla jak jsem slabá.
Ten rok jsem si začínala připouštět, že to je možná víc než přátelství. Ale ty jsi měla oči jen pro ní... tak moc na ní pořád žárlím. Ale už ne tak, začínám totiž cítit, že mě máš raději než jí... že by tam přeci jen mohlo něco být.
Myslíš si že má Šedočervená u tebe šanci?
ČTEŠ
Černočerná ✔ |Girlxgirl
Random•Píšu to pro ní... pro Černočernou• •Miluju ji a vždycky jsem milovala• •Příběh je reálný a podle pravdy• •Černočerná je strážkyně mého srdce• •Nesmím zničit její nevinnost•