Čteš to!

126 10 0
                                    

Moje Černočerná, za poslední 2 nebo 3 kapitoly se staly tvé komentáře téměř součástí mých ,, dopisů" tobě.  Beru je jako takové odpovědi, sice takové jaké nic neříkají o tvých citech, ale přece tu jsou.
Dárek jsem ti před pár minutami dala... vypadala jsi tak nadšená! Doufám, že to budeš nosit. Abych řekla pravdu tak mě jako první napadlo, že bych ti mohla dát půlku srdce jako přívěsek, ale pak mi došlo, že ten význam by byl až příliš velký. Ty už část jeho srdce máš.... vždycky jsi měla. Pamatuješ si ten můj řetízek? Vždycky všichni na něj divně koukali, ale tobě se líbil. Nebo jsi to alespoň tvrdila. Přemýšlím, že bych ji zase začala nosit, ale už bych z něj sundala ten růžový krám od plechovky. A místo toho bych si tam dala věci, které jsem asi koupila za velkou louží. Myslíš, že je to dobrý nápad? Nejsem si tím úplně jistá, je to přeci jen součást mé minulosti. A ty víš, jak nerada o ní před jiným lidmi než před tebou a Safinovou. Létavá toho o mé minulosti moc neví a nebylo by dobré, aby o tom někdo něco extra moc věděl. Ty víš proč, i když si to možná úplně moc nepochopila, ale to nevadí. Víš alespoň část a to se cení. Prosím moje Černočerná, neodsuzuj mě, stejně jako já tebe. Ani jedna si nezasloužíme, aby nás někdo odsuzoval, zvlášť někdo, kdo nás zná skoro celý život!

Černočerná ✔ |GirlxgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat