Dneska po tělocviku jsi mi v šatně ukazovala tvoje nové tílko. Já vím, že Snapea miluješ stejná jako HP. To tílko ti sluší, akorát ti v něm jsou moc vidět prsa, ale co?! Mě se ten výstřih líbí. Myslím, že mám nápad na nový dárek k narozeninám, ale to se ještě uvidí. Když jsme seděli na parapetu na chodbě a ty jsi mi vyprávěla o něm... o Černovlasým. Nelíbí se mi jak tě nazval. Nemá na to právo, chlapec se musí smířit s realitou. Jestli s ním mám běhat za jeden tým tak mu asi nápadně šlápnu na nohu tretrou. Když jsem ti to říkala tak jsi se začala nahlas smat a já se k tobě přidala.
Teď sedím na němčině a ty sedíš přede mnou. Pleteš si copánek, který zastrkáváš za kapuci. To se mi nelíbí a tak jo zase vytahuju. Máš vtipný výraz, jak koukáš na učitelku a děláš že ji vnímáš. Po chvíli se nakloníš a pak ti je vidět bílý nápis , Linkin Park' na tvé mikině. Konečně zvoní a my můžeme na oběd. Já stala ve frontě a ty jsi si šla do bufetu pro něco k jídlu. Bylo mi smutno, i když jsem tam měla kamarády. Ty jsi prostě ty, protože mi rozumíš a jen s tebou se dají prodiskutovavat největší kraviny na světě.
Právě jsem si vzpomněla na náš tělocvik, mely jsme se spolu protáhnout. Věčně jsme měli nějaké blbě poznámky. Věci které ty vypouštíš z pusy jsou absolutně nevhodné, ale asi proto je mám tak ráda. Bez toho by jsi to asi nebyla ty, moje milovaná Černočerná, která by nevypoustela z pusy nevhodné věci v těch nejvíce nevhodných situacích a já Šedočervená bych se neměla pak čemu smát.
ČTEŠ
Černočerná ✔ |Girlxgirl
Random•Píšu to pro ní... pro Černočernou• •Miluju ji a vždycky jsem milovala• •Příběh je reálný a podle pravdy• •Černočerná je strážkyně mého srdce• •Nesmím zničit její nevinnost•