7. den- pátek

91 9 0
                                    

Černočerná, dneska se toho stalo tolik. První a asi nejdůležitější věc je, že mám zlomené srdce. A hádej kdo to byl?! Ten, který tu pro mě vždycky byl! To on mi ublížil.... bolí to... tak zatraceně moc to bolí. Porad mi, co mám s tím kusem srdce, který mu patřil teď udělat? Protože já to nevím! Začínám už vážně panikařit, vždycky jsem měla svůj život pod kontrolou, ale teď?! Zase se to všechno bortí... píšu tyhle dopisy, přitom moje city k tobe měly být tajné, Bavorák mi zlomil srdce, máma má prasklé žebro, já nemůžu hýbat rukou! Nejraději bych to zase všechno skončila, ale to nejde. Už jen kvůli tobě... nemůžu ti to udělat. Byla by jsi smutná a možná by jsi i brečela, ale ja bych na tebe tam ze shora dávala pozor. Vždyť ty jsi mě učila, že mám být statečná! Chci být statečná, už jen kvůli tobě. Promiň, že je tohle tak depresivní, ale já ti to potřebovala napsat. Nedokázala jsem to dusit v sobě... už nikomu nevěřím s výjimkou tebe! Prosím, nezlom mi i ty srdce, protože to už by pak nezbylo žádné!
Černočerná prosím, buď trpělivá s tou bláznivou Šedočervenou! Má prostě svoji hlavu a teď jí všechno bolí nejen fyzicky, ale i psychicky. Prosím, buď tu pro ni, tak jako ona se snaží být tu pro tebe.

Černočerná ✔ |GirlxgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat