Psycho

80 6 0
                                    

Takže Černočerná, slíbila jsem ti, že dnes bude nový díl, a tak to plním!
Stalo se toho hodně a zvlášť s Jacem. Nevím co mám dělat... Čím víc se s ním sbližuju tím víc to psychicky nedávám. Prostě si myslím, že je to celkem 3 vecma.
1) Je to kluk a já nevím jestli dokážu ted v nejbližší době být s klukem. Jo dobře, znáš mě... Občas potřebuju kluka na jisté věci, ale tím moje potřeba končí. A to navíc tomu klukovi musím na 100% věřit. A to je se mnou teď těžké. Víš jak to dopadlo naposledy. Několik měsíců jsem se jen trápila a nebyla schopná to ukončit. Ale to se prostě asi stává. Bojím se toho. Už mi stačí dotyk od kluka, kterému na 100% nevěřím a já jsem v háji. Ani nevíš kolik mi dá práce předstírat, že mi nevadí jak na mě Jac šahá. Není to v něm, je to ve mě.
2) Nechci mu ubližovat celou dobu co budeme spolu a pak se s ním rozejít. Budeme se trápit oba, protože mě bude trápit, že jsme spolu a že to nedávám a jeho zase, že mě něco trápí. A navíc já nejsem ten typ holky, který potřebuje být s tím druhým pořád. Mě stačí, že ho vidím jednou za den na pár minut, ale rozhodně nepotřebuju neustálý fyzický kontakt a trávit s tím druhým všechen čas a všechny přestávky. Mám pak pocit, že nemůžu dýchat a jako když mě někdo pořád sleduje.
3) Jsem zamilovaná do někoho jiného. Ale ta dotyčná osoba si to očividně neuvědomuje. Ani neví co se mnou dělá a myslím si, že kdyby věděla tak je to celé někde jinde. Co se mnou udělá jeden blbý úsměv, a když jdeme na chodbě a letmo o sebe zavádíme rukama tak je to jako elektřina. Tak nepopsatelné a dokonalé. Já vím, jsem mrcha a neměla jsem si s ním vůbec nic začínat, ale stalo se.
Doufám, že mi to nebudeš vyčítat moje Černočerná. Ještě bych ti chtěla říct, že vypadáš poslední dobou lépe a lépe. Ukrajinka měla pravdu, jsi opravdu krásná a jsem rada, že to vidí víc lidí. Já to vím už dlouho a vím, že už budeš jen krásnější a krásnější.

Černočerná ✔ |GirlxgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat