Víš Černočerná, pokaždé když někdo odejde nebo mě zklame někdo na kom mi záleží tak hrozně moc to bolí, protože těm lidem věnujes kus sveho srdce a duše. A když odejdou, tak odejdou i s tím kouskem. To je to, co pak bolí! Za poslední pár týdnů a měsíců jsem přišla o takovou část srdce jako nikdy. Proto jsem jiná, bolí to. Bolí to při každém nádechu i výdechu, při každém pohybu i pomyšlení ta to co by se mohlo stát nebo co se stane či stalo. Pořád. 7 dní v týdnu. 24 hodin. 1440 minut. 86400 sekund.
Ani nevíš jak je těžké dělat, že se nic neděje a že se nechci každých 5 minut rozbrečet.
Za posledních 28 hodin jsem dostala víc ran než kdy jindy. Udělal jsem rozhodnutí, které tak hrozně moc bolí, že mám chuť si zarazit ten chladivy kousek kovu tak hluboko do kůže, abych cítila chvíli něco jiného. Ani to, že s někým spím už nepomáhá. Stejně to srdce pořád bolí. Tak hrozně moc... Nevím jak dlouho se dokážu tvářit, že jsem v pohodě. Nevím jak dlouho ještě budu na dně. Ale jedno vím. Nikdy jsem nepotřebovala někoho tak moc jako teď.
Co, co se stane až bude zničen a odnesen poslední kousek mého srdce? Kam pak půjde moje duše? Co když to už nikdy nepřestane bolet? Co, Černočerná, řekni, co?!
ČTEŠ
Černočerná ✔ |Girlxgirl
Acak•Píšu to pro ní... pro Černočernou• •Miluju ji a vždycky jsem milovala• •Příběh je reálný a podle pravdy• •Černočerná je strážkyně mého srdce• •Nesmím zničit její nevinnost•