3. den- pondělí

107 11 0
                                    

Černočerná, slíbila jsem, že ti budu každý den psát. Dneska to jde docela blbě, vzhledem k tomu, že jsem opilá. Měla jsem to napsat dřív, ale to jsem nedokázala... vím, že bych v mém stavu pít neměla, ale jsem tu s mojí velkou south rodinou a mam důvod pít. Piju přeci na žal! Žal je hrozná věc sluníčko... ani nevíš, jak moc mě to uvnitř sžírá a jak to bolí. Je těžké se pořád tvářit, že mi nic není s přitom je. Minulý čtvrtek jsi si mi vylévala srdíčko a já za to byla ráda. Vážím si toho, ale pochop, že já tě nechci zatěžovat mými problémy, protože ty máš svých dost. A já si své snad dokážu vyřešit nebo je zase utopim na dně špendlíkovky s medem (nejlepší pití, co znám). Začínám přemýšlet, že zase začnu hodně sportovat, abych neměla čas na své problémy. Nebo začnu těšit zase problémy za někoho jiného... Vim, že to není řešení a že před tím zase jen utíkám, ale já prostě nedokážu tomu čelit. Dej mi čas a já ti možná povím doopravdický důvod toho, proč jsem dneska pila na žal... ba dokonce ti řeknu důvod svého žalu. Vím totiž, že ty jsi mi mého ,,Prezidenta" nesežrala, na to jsi moc chytrá sluníčko. Jsi tak strašidelně chytrá a hlavně se ve mě vyznáš a to mě nejvíc děsí, protože já v sobě už ne. Já vím jen jednu věc a to, že tě miluju. Tak hrozně moc tě miluju... Vždycky jsem tě milovala a není den, kdy bych nedoufala, že se do mě taky zamiluješ, ale co když se to nestane?
Černočerná, zamiluj se do mě stejně bláznivě jako já do tebe! Nemůžu ti to přikázat, ale můžu si to přát...

Černočerná ✔ |GirlxgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat