Moje nejdražší sluníčkově Černočerná, ty víš, že tohle pro mě znamená hrozně moc. Mám pocit, že v téhle pomyslné ,, válce" ulic teď Šedočervená ulice vyhrává tou Modročernou. Sice ne úplně, ale přijde mi, že krůček po krůčku přeci jen. Tak to přeci všechno začalo... Těma ulicema pojmenovanýma po lidech takovým způsobem, jaký chápeme jen mi dvě. Tehdy jsem ti doopravdy reálně a narovinu řekla, že o tebe mám zájem a ty jsi mi tehdy řekla, že váháš mezi dvěma ulicema. Mezi Šedočervenou a Modročernou... a že nevíš, co chceš. Mě je úplně jedno jakou trasu si zvolíš za podmínek, že budu moct jít po tvém boku... je jedno jestli jako přítelkyně nebo nejlepší kamarádka. Hlavní je, že budu moct jít s tebou. Ty jsi ta co mě už několik let drží nad vodou. Například dneska jsem měla celkem nutkání si po celém náročném dni ulevit pomocí toho neuvěřitelně ostrého kousku kovu, ale ty jsi mi najednou napsala, jako by jsi to věděla... Nedokázala jsem to udělat a za to ti chci poděkovat. Zase si zachránila Šedočervené kůži, a tentokrát to myslím doslova. Pak by bylo zase utrpení se nenápadně převléct před tělocvikem v plné šatně lidí. Mimochodem ta červená čárka pod náramkem mých hodinek už je jen tenká růžová jizva. Kdyby jsi tam tenkrát nepřišla, tak by byly 3. Diky! Děkuju ti moje Černočerná za to, že tu jsi a děláš pro mě víc věcí, než si uvědomuješ.
ČTEŠ
Černočerná ✔ |Girlxgirl
De Todo•Píšu to pro ní... pro Černočernou• •Miluju ji a vždycky jsem milovala• •Příběh je reálný a podle pravdy• •Černočerná je strážkyně mého srdce• •Nesmím zničit její nevinnost•