Už vím

87 7 0
                                    

Milá Černočerná, ty právě sedíš na hodině dějepisu a já jedu do školy. Je jedno, že tam mám už 3 hodiny být... Sedím ve vlaku a piju kávu, krajina okolo mne ubíhá a já musím myslet na to, jak je to všechno pomíjivé. Chceš si něco prohlédnout a než se naděješ tak je to pryč. Já nechci, aby to bylo pryč. Chci to napořád!
Chci vrátit čas a za ramrazit ten okamžik, kdy jsi mě (nebo já tebe) políbila.
Stalo se to a já toho nelituji. Nebyla vhodnější chvíle a místo. Bylo mi jedno, že jsme opilé a smějem se všemu.
Jediné co mi je líto je, že tě matu. Matu tě víc než kdy předtím. Sama jsi to řekla, řekla jsi, že mi nevidíš do hlavy, ale věř mi jedno. Já sama sobě taky ne. Nevím co chci, lépe řečeno vím, ale vím, že to nebude dobré.
Řekla jsi, že v pátek možná nepůjdeš, aby jsi neviděla mě a Jeho, ale musíš si uvědomit jednu věc, mě také bolí, když jsi s Jacem. Vždycky bolelo, ale přeju ti to tak moc, že  se ta bolest dá snést. Byla/ jsi s ním tak moc šťastná a proto jsem za to ráda. Sice je kamarád, ale nikdy pro mě neudělal to, co ty. Dokázala jsi, že dokážu milovat i ve chvílích, kdy jsem si myslela, že to nedokážu. Podporovala jsi mě a pochopila, proč jsem se zamilovala i do něj. Je  zvláštní milovat 2 lidí současně, ale věř mi, že ty jsi ta holka, pro kterou bych ho opustila, kdyby chtěla a byla  by se mnou.
Tím bych to asi ukončila, nevím co ti moc říct. Všechno jsem ti už řekla do očí, když jsme včera byly spolu. Takže ještě ti poděkuju za včerejšek a popreju hezký dějepis.
Černočerná pomoz mi se v pátek rozhodnout ať už to bude jakkoliv. Zkus mi to přát, i když to bolí.

Černočerná ✔ |GirlxgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat