Глава 7

140 13 0
                                    

Я стала зранку і зробила всі уроки до балету. Ми з Ешлі вирішили пройтися пішки до школи балету.
Ми довго розмовляли і мова зайшла про те,що якщо тебе бачать разом з хлопцем то наступного ж дня тебе виженуть. Тому з цього моменту я трішечки насторожилася на рахунок Кріса.

На балеті на сказали коли буде відбір. Ми з Ешлі були раді, тому що на ролі буде відбиватися по  10 чоловік.

Після балету ми пішли у наше улюблене кафе у якому ми взяли гарячий шоколад з тістечками і сіли на літню терасу.

-То ,що ти йдеш з Крісом на побачення?

-Ага -відповіла я.

Взагалі Ешлі знала все про нього бо він вчився у її школі.

Так от вона розповіла,що він ходить гімнастику і його дуже любли багато дівчат,але мало хто йому подобався. У нього був свій будинок неподалік. Він жив поруч зі своїм другом Еріком.А ще він перейшов, тому що його там все дістало.Після цього пішли прогулюватися по дорозі додому. Вона розповіла ще дещо про нього.

Після ми розійшлися по будинках. В дома мене чекала мама з моїми улюбленими макаронами з сиром. Я повечеряла і пішла вибирати у чому ж я піду.

Що найменше десь тиждень погода буде теплою. Тому можна вибрати ,щось прикольне.....

Я довго думала брати щось хіпстерське чи більш жіноче......Все таки я зупинилася на джинсових шортах і сорочкою голубого кольору з маленькими губками цей образ доповнював тонкий червоний ремінець на талії. А на голову я вирішила одягнути бандану червоного кольору. Мені він так подобався...

Після цього я лягла спати,але до опівночі я не могла заснути. А моє ліжко стоїть біля вікна. Тому    я часто коли не спиться дивлюсь на зірки і це мені допомагає заснути хоч і пізно.

Я думала над ,що ж чекаю мене завтра і як це все буде, але я від цих думок в голові заснула.

Ставте  зірочки..... Люблю ваша  beautiful_sophia.

Історія балериниWhere stories live. Discover now