Глава 12

105 9 0
                                    

В кінці занять  Кловер на кінець то вигнали......ми з Ешлі були дуже раді, але нікому цього не показували .....

Після цих подій пройшло вже два місяці.....

Ми далі потай зустрічалися з Крісом,але тепер мама вже знала про це......Клео  з Еріком теж зустрічалися і  цілуватися. Все було так  чудово.

Наше місто вже замало снігом.

Однієї суботи мені подзонив Кріс (хоч він мені і часто дзвонить і погодинно говоримо у двох і переписуємося ),але саме цього дня він подзвонив і сказав:

-Привіт ,моя дорогенька!

-Привіт ,мій зайчик!

-Приходь в обід  у парк....

-Нащо?

-О,до речі ,одягнись потепліше і не одягатися капітанові колготки....

-Ок, добре я прийду,до зустрічі мій зайчик!

-До зустрічі моя кіця!

І він відключив телефон....
Я швидко зібралася і пішла бо  вже доходив обід......А також я одягнула рукавички і пішла..... Там були Клео і Ерік,але Кріса не було тому я трішки засумувала.....довго не прийшлося....Бо ззаду у мене хтось кидає сніжку... Я розвертаюсь і бачу Кріса,я була просто мега рада....Я біжу до нього і з розгону заставою на нього..... Добре ,що він не впав,бо молоді чого могло статися....ну  скажімо він міг собі полазити руку чи кірше ногу....

Він цілує мене в щітки і ми разом доходило до Еріка з Клео...... І Кріс  такий каже:

-Ну ,що ви готові?

-До чого?- в розвороті питаю я.....

І тут мені в лице з боку Кріса летить сніжка   прямо в лице....

-А до цього каже він!!! Давно я так хотів зробити.....

І тут я беру сніг і Крісу прямо все лице ним (снігом) мащу........

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Далі буде.....

А ви любите сніг,зиму і грати в сніжки....пишіть свої  коментарі з вами була ваша beautiful_sophia.....


☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Історія балериниWhere stories live. Discover now