Після цієї декілько хвилинної заминки ми вийшли на площу.І ми прогулюватися б спокійно,якщо б не одне маленьке на площі гуляла Кловер. І я така в подумках "О ні прийдеться вшиватися звідси... Чому такий ідеальлиний вечір так звінчується?" .Гаразд прийдеться напружити свої мізки....
-Слухай,Кріс,мені треба йти!
-Чому ?
-Може тебе провести?
-Ну гаразд,але тільки якщо.....
-Що якщо???
-Нам прийдеться розійтися на дельта хвилин!
-Чому?-запитав він....
- Потім розкажу....
-Окей.
-Я піду в обхід,а ти йди на пряму....
-Ну Добре-добре!?
-Ну все я пішла.....
Він прийшов скоріше ніж я тому ще хвилинку дві мене чекав.
Після цього ми вирішили прогулятися до мого дому..... Але перед цим я запитала де Клео.Яу виявилося Кріс мені сказав,що Клео з Еріком пішли в інше кафе....
Коли він мене провів додому то збирався поцілувати,але я йому дала ляпаса"Уви таке життя" подумала я собі в той момент.
Зайшовши додому з квітами,мама їх побачила і запитала звідки вони. Я порогом відповіла ,що це мені дехто подарував.... невстигши дослухатися, що вона мені сказала я пішла у свою кімнату. Де і поставила квіти у вазу з водою...
Після цього я довго думала над тим чи я правильно вчинила. І лягла спати.
Наступного ранку я встала,поснідала і пішла до школи. Але на одну людину я від початку дня не реагувала. Надіюсь ви зрозуміли про кого я говорю. Він весь день мені,щось писав у Viber ,кидав записки,але я всеодно не реагувала....
Післяшколи я разом з Клео пішла додому і вона розповіла як у неї все була : вони пішли в кафешку потім поцілувалися і довго гуляли.
А після цього я разом з Ешлі поїхали на балет,це був понеділок день не дуже приємний.
Урок почався жахливо і неприємно
"Сьогодні одна із вас покине школу балету через те,що учора була помічена з хлопцем." І на цьому я вже починала накручувати себе .
І от викладач збирається називати ім'я цієї дівчинки...Всі затамували подих .....Далі буде......
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Якщо вам не байдужа доля Кетлін.....Чи виженуть її з колективу чи ні.....Пишіть свої думки в коментарях.....
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
ВИ ЧИТАЄТЕ
Історія балерини
FantasíaЯ Кетлін і я балерина. Я б хотіла бути такою відомою як і Крістіна Паф,але життя склалося по іншому...