Глава 19

61 14 0
                                    

Після цього я пішла додому разом з  Крісом.

Це був  хороший день ,але,нажаль ,ті події які зі мною та інши з окрема і Крісом відбулися після цього. Змінили мою думку докорінно.

З того дня пройшов місяць була весна.....

Все почалося тоді ,як до нашого класу прийшла нова дівчинка Кейсі ...І як більшість хлопців  Кріс уже звертав увагу не на мене навіть на мої балетні вистави він перестав переходити.....І явпала  в так звану депресію....Мені,ще не було так -Так погано.....

Я навіть почала ігнорувати його бо була на нього зла і така..... Я навіть не можу назвати це відчуття.....

Знаєте коли ти собі там нафантазувала просто ідеальне життя з ним думаючи ,що він твій єдиний Кріс.....Для якого ти живеш і тут  він же той самий може в лице......

Я просто  не могла здорово мислити бо всі думки були тільки цим і зайняті......

Я просто була в найгіршому стані навіть до школи почала одягатися у  все чорне,якщо до того я кожного дня дня приходила з іншим кольором......

І от одного дня коли я йшла додому сама.....За мною цілу дорогу йшли якісь чоловіки......І на останньому розі мене просто запхали в машину і на голову натягом мішок.........

















Далі буде.......








Якщо вам не байдужа ДОЛЯ Кетлін то ставте зірочки і пишіть коментарі......







З вами була ваша beautiful_sophia









Історія балериниWhere stories live. Discover now