Глава 18

72 6 1
                                    

Наступний день був важливий для мене тому,що якщо я не займу одне із двох балетних місць.... то по факту мені нічого не світить в балеті.....Тому я лягла раніше аніж завжди,щоб виспатися....Я не йшла в школу бо нам дали відгули і я з дому зробила гульку,замастила це   все гелем і пішки пішла в балетну  школу....

От ми вже зайшли в наш клас там сидів директор і вчителі балету,       класки....Нам нагадали партію яку ми маємо танцювати....

Спочатку викликали тих двох дівчаток,  а потім і Ешлі,я танцювала остання.....

Я з полегшенням видихнула.... Ми  станцювали...Я аж сама кайфувала від того як сама ж танцювала.....

Нам сказали вийти очевидно   вони обговорювали як   завоювали. .....

Нам сказали зайти....Мене почали брати мурашки по шкірі.....

"Ви усі класно танцуйте, але двоє з вас все таки краще танцюють..... (ерозійного пауза)....І тут називаєть Кетлін та Ешлі ви проходите....Я вас Вітаю -сказала Крістіна  "

Ми  з полегшенням видихнули....

-Завтра о дванадцятий рівно-сказала Крістіна.....

Ми з Ешлі були такі раді,що вирішили цю подію якось відсвяткувати....

Я подзвонила Крісу і через годину ми вже були у  кафе біля нашої школи балету....














Далі буде........







Пишіть коментарі і ставте зірочки....



Люблю ваша beautiful_sophia. .........

!!!!!!!!!!!!!!!Good morning!!!!!!!!!!!!!!

Історія балериниWhere stories live. Discover now