-Який я?-запитав він...
-Ти не ....
-Що я не?
-Забудь...
Сказавши це я одягнула капішон. Він знову за мною побіг,,але я легко підняла руку і з несподіванки у нього синяк на носі. Але я всетаки забрала ту трояндочку . Можливо він і не помітив .
Але додому він точно пішов засмучений.
Коли я прийшла до школи то на стільці побачила записку на якій було написано.
"Пробач,за те,що це вийшло так несподівано для тебе.Просто ти мені дуже подобаєшся. І я не хотів ,щоб наше перше побачення."
І після цього я цілий тиждень ходила ігноруючи його.А в п'ятницю він до мене підійшов І сказав,що це вийшло випадково і він не хотів ,щоб все так вийшло. "Давай зустрінемося в Неділю біля оперного.Без відмов! О шостій годині вечора я тебе буду чекати!" Розвернувшись він більше нічого не коворив.
І з цього доволі дивного моменту ми почали зустрічатися.
Але до Неділі у мене було багато справ.
Після школи я пішла додому одягнула джинси і футболку з прикольним принтом і пішла на вулицю чекати Ешлі.Я не дуже довго чекала бо вона швидко вийшла. І ми поїхали в школу балету. Після балету я вирішила відпочити. Але мені подзвонила Клео:
-Алло,ти знаєш хто мене запросив на побачення??!
-Хто?-запитала я
-Ерік на шосту годину в неділю біля оперного.
-Що,куди,коли,де.............просто мене Крістофер запросив так само як ти сказала.
-А я зрозуміла - сказала Клео-напевне вони влаштовують подвійне побачення.
-То давай зустрінемося в Неділю о п'ятій годині вечора і ще погуляємо........
-Давай.
На ьому ми і домовилися.Я переодягнулася піжаму і лягла спати.Далі буде....ставте зірочки♡♡♡
ВИ ЧИТАЄТЕ
Історія балерини
FantasíaЯ Кетлін і я балерина. Я б хотіла бути такою відомою як і Крістіна Паф,але життя склалося по іншому...